Verkocht: Junghans Mega 1 design klassieker

Iets anders moet ook betaald worden dus…

In mooie staat verkerende design klassieker Junghans Mega 1 Chroom uit de begon 90’r jaren.

Het horloge is ontworpen door de beroemde Helmut Esslinger van Frog Design, die destijds ook verantwoordelijk was voor het ontwerp van o.a. de Apple Macintosh. Heel duidelijk is dat in de vormgeving van het horloge terug te vinden.

Het eerste radiogestuurde horloge wat tot op een 1000ste sec. nauwkeurig is. Het uurwerk zet zichzelf op tijd, dag en maand tweemaal per nacht om 02:00 uur en 03:00 uur middels het radiosignaal van de atoomklok in Mainflingen.

De antenne bevindt zich in de originele leren band, die geschikt is te maken voor elke polsbreedte.

Het horloge is in een mooie staat. Slechts enige gebruikssporen op het gepolijste bovendeel van de kast. Band is in goede staat. Antenne werkt uitstekend.
Het formaat van het horloge is 34 x 44 mm. Het heeft een normale 3 volt batterij, overal verkrijgbaar. Het horloge past een maximale pols van minimaal 22cm.

Merk en model: Junghans Mega 1
Leeftijd: jaren 90.
Papieren, doos en eventuele accessoires: Non-branded reis etui.
Verzendkosten of afgehaald: gezien de huidige tijd: gratis verzenden
Conditie (krassen, werking etc): Werkt uitstekend en altijd exact de juiste tijd. Slechts wat draagsporen op het bovenste deel van de kast, zie voor een goede inschatting de foto’s.
Soort uurwerk en kaliber: Kon ik niet vinden, excuus
Prijs: 109,- incl. Gratis aangetekend verzenden

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

![image3-(upload://pDe1GJDjDPBZEyoVivYxDVNOwnt.jpeg)

1 like