Verkocht - Lederen 22mm LeatherD band donker bruin

Ergens rond april een band gekocht via Etsy, een platform waarop mensen zelfgemaakte (?) voorwerpen kunnen verkopen. Via Reddit las ik dat de beste man LeatherD mooie producten van leer maakte. Ik was opzoek naar een gaaf horlogebandje van goed materiaal, dus ik liet de tassen, portemonnees en riemen links liggen. Ik kocht een mooie band van hem, voor mijn SKX031.

De product naam mag er best wezen: Distressed Brown Crazy Horse Leather Hand Made Watch Strap with Stainless Steel Buckle Vintage 18mm 20mm 22mm 24mm. Kortom: Onderstaande band.

Donker bruine lederen band in een breedte van 20mm-20mm.
De lengte is 125-75
Verdere details: Beige-achtige sticksels en een geborstelde sluiting en knetter soepel.
Het leer is zogehete destressed leather, wat inhoudt dat het leer lichter wordt op plekken waar het uitgerekt of verdraaid wordt. Dit zorgt ervoor dat de band mooie subtiele variaties in tinten krijgt en dus stoer oud wordt.

Ik heb de band een keer of 5-6 gedragen. Net op mijn Shogun gezet, maar ik heb liever een band die smaller afloopt. Dus hij mag de deur uit.

Foto’s huidige staat:

Zelf heb ik er €57 voor betaald. Hij ligt bij jou in je brievenbus voor €30,- inclusief track en trace verzending.

Mocht je vragen, opmerkingen en/of interesse hebben, dan weet je mijn postvak te vinden!

• Ohja, ook af te halen trouwens (- verzendkosten uiteraard en + koffie). Omgeving Roosendaal - Breda.
1 like