VERKOCHT: 🔒 Seiko SRPB51K1

Hi leden,

meerdere redenen waarom deze mag gaan:

• voor mij toch te groot, zeker nu ik alleen maar 36mm draag.
  • ik wil upgraden
  • in de trant van upgraden heb ik wat besteld waardoor deze weg moet :joy:

Het horloge heeft inmiddels ervaring opgedaan in de horeca, voornamelijk ijs scheppen en hij heeft al enkele malen met succes gezwommen :+1:

Helaas heeft het intensieve gebruik ook een keerzijde. Horloge is (goed) gebruikt en laat de littekens daarvan achter. Er zijn normale gebruikerssporen na bijna een jaar dagelijks gebruik, maar de ongebruikelijke heb ik specifiek gefotografeerd zodat er geen twijfel kan bestaan over de staat van het horloge :+1:

Meer foto’s / informatie op verzoek beschikbaar

het merk + het model: Seiko ‘Samurai’ SRPB51K1
de diameter (van links naar rechts zonder de kroon mee gemeten): 43.8mm
de leeftijd van het horloge: Augustus 2017
aanwezigheid van papieren, doos en eventuele accessoires: Full set
eventuele verzendkosten of dat het alleen kan worden afgehaald: Verzendkosten naar wens en op risico koper
de conditie van het horloge (krassen, slijtage, werkt het, enz.): Goed gebruikt, horloge werkt nog zoals hij hoort en waterdichtheid is ook geen probleem
soort uurwerk (automaat, quartz, handopwinder, enz.) plus indien bekend het - type (maker + type): 4r35
de vraagprijs:
€199,- inclusief originele stalen band
€209,- inclusief originele stalen band en blauwe rubberen band of grijs/olijfgroene ZuluDiver NATO
€219,- inclusief originele stalen band, blauwe rubberen band en grijs/olijfgroene ZuluDiver NATO
€239,- inclusief originele stalen band, blauwe rubberen band, grijs/olijfgroene ZuluDiver NATO en Geckota mesh band

HF alvast bedankt

12 likes

Upje. Waffle dial, unieke rode secondewijzer, 200m WD en nog een jaar garantie voor nog geen 200 euro…

Banden zijn ook los te koop :slight_smile:

Up. Ik doe er een weinig gebruikte Z22 seiko rubberen bandje bij :v:

Nog een foto uit de archieven:

3 likes

Ohpf

Verkocht. Koper bedankt en HF Bedankt voor het platform.