[Verkocht] Longines HydroConquest Automatic Chronograph

Ik ben mijn verzameling nog steeds wat aan het indikken, en omdat de Longines weinig draagtijd krijgt, gaat 'ie -met enige twijfel weliswaar- in de verkoop:

Merk en model: Longines L3.744.4.96.6 HydroConquest Automatic Chronograph.
Diameter: 41mm.
Leeftijd: 8-2018, gekocht bij Longines geautoriseerde dealer (The Watch Collection, Birmingham Airport UK).
Papieren, doos en eventuele accessoires: doos, papieren en alle schakels voor de metalen band.
Verzendkosten of afgehaald: bij voorkeur afhalen (met inachtneming RIVM Corona maatregelen), maar verzenden is uiteraard ook mogelijk – enkel verzekerd en op eigen risico!
Conditie (krassen, werking etc): Praktisch nieuwstaat (95/100) – een enkel haarlijntje op de gepolijste delen en een scuffmark waar de fold-over van de sluiting de band raakt bij het openen. Geen krassen, putjes, of andere beschadigingen; ook glas en bezel zijn flawless.
Soort uurwerk en kaliber: Longines L688 met column wheel chronograph, 27 juwelen en 54 uur gangreserve.
Vraagprijs: 1195 euro. Ik ben niet geinteresseerd in ruil, tenzij het gaat om een Longines Heritage 1945 (in sublieme staat).

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan.

10 likes

Upje voor deze schitterende chronograaf. :sunglasses:

1 like

Verkocht! Dank HF en koper! :slight_smile: