[VERKOCHT] Longines Legend Diver (100% nieuw / ongedragen)

Wegens de recente verwerving van mijn 2 grails en de daaruit volgende beperking van de collectie tot 2 stuks, mogen mijn andere horloges, waaronder deze prachtige Longines Legend Diver, in de verkoop.

Deze Longines Legend Diver werd in April 2018 door mijn nieuw aangekocht (eerste eigenaar) via een NL dealer. Alles is nog 100% nieuw / ongedragen en komt natuurlijk als een full set met alles erop en eraan.

AVP van deze Longines is 1870 euro (link).

Mijn prijs is een scherpe 1370 euro (excl. eventuele verzending).

Tevens beschikbaar tegen een meerkost zijn volgende (ongedragen) horlogebandjes die perfect bij dit horloge passen (zie laatste foto) :

• Hirsch Heavy Calf (zwart / bruin)
  • Hirsch Knight (zwart / bruin)
  • Brady sailcloth strap (met zwart stiksel)
  • Brady sailcloth strap (met wit sitksel)
  • Hirsch Duke

Afhalen is altijd mogelijk en kan te regio Brussel (tijdens kantooruren) of regio Gent (na kantooruren) - de koffie/thee staat altijd klaar. Opsturen is natuurlijk ook steeds mogelijk, volledig volgens de wensen van de koper & tegen netto kostprijs.

Check gerust mijn feedback (hier) - forumleden met wie ik al ‘zaken’ deed kunnen bevestigen dat bij mij de klokjes werkelijk 100% voldoen aan de beschrijving én ik werk maak van stevige en veilige verpakkingen zodat de klokjes de koper onbeschadigd bereiken bij verzending.

Link naar een onafhankelijke review : HODINKEE

De specs :

het merk + het model : Longines Legend Diver
de diameter : 42mm
de leeftijd van het horloge : April 2018
aanwezigheid van papieren, doos en eventuele accessoires : full set (= (heel grote) Longines doos en omdoos, Longines tag, gebruikshandleiding, afgestempelde garantiekaart, en een Longines boek).
eventuele verzendkosten of dat het alleen kan worden afgehaald : bij voorkeur F2F / ev. verzenden is extra en volgens keuze (zie inleidende tekst)
de conditie van het horloge : 100% nieuw / ongedragen
soort uurwerk : automaat (L619/888)
de prijs : 1370 euro

De foto’s :
(sorry voor eventuele stofjes en reflecties - is geen gemakkelijk horloge om mooi tot zijn recht te laten komen op een foto)

Bedankt voor het kijken.

16 likes

En deze is ook OHPF voor een forumlid :+1:

3 likes

Verkocht :ok_hand:

Bedankt aan de koper en aan HF !

2 likes