VERKOCHT; Marathon JDD (Automatic)

Te koop en/of te ruil (doorhalen wat niet van toepassing is):

Voorkeur voor ruil tegen een Seiko Marinemaster SBDX001 of SBDX017 of een Crepas Cayman of Tektite. Ik ben niet heel erg overtuigd om deze weer weg te doen maar ik wil kijken of er een leuke deal te doen is.

!

Merk en model: Marathon Jumbo Day Date Automatic
Diameter: 46mm
Leeftijd: 2019
Papieren, doos en eventuele accessoires: Horloge + extra schakels en ongebruikte rubberband in doos.
Verzendkosten of afgehaald: naar wens
Conditie (krassen, werking etc): in nagenoeg nieuwstaat (in januari 2020 nieuw ontvangen)
Soort uurwerk en kaliber: ETA 2836-2 (volgens mij)
Vraagprijs: 1250,00 Euro
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

5 likes

Bieden mag, cash up/down is mogelijk.

Ik ben er ook achter dat het kleine originele doosje waar ik de rubber band heb ontvangen de originele doos is van het horloge (is mij verteld). Dus met originele doos of eigenlijk doosje…

Fijn weekeinde!

2 likes

Up and down, dikke verlaging naar 1150 Euro.

#staysafe

Wie komt deze mooie klatser, in nagenoeg onberispelijke staat, van het weekeinde even bekijken en passen? Inruil mag (cash up/down kan) mits mijn smaak (duikers 44mm>).

Bieden mag! Retail op dit moment in USA $1900,00 (Excl invoerrechten en BTW).

#staysafe

On Hold!

Deze is verkocht aan een gerespecteerd forumlid, @mods, willen jullie deze verplaatsen ?

HF bedankt voor het podium!

1 like