Verkocht : Meistersinger no1, AM 303. Cream dial

Ook deze mag weg om fondsen vrij te maken.

Prachtige klok; een echte “eye-catcher”. Ziet er netjes uit; zeer geringe draagsporen. Naast de kroon zit een krasje op de zijkant; maar krijg dit eigenlijk niet op de foto. Op de “bezel” een enkel puntje en veegje; maar dat is echt heel goed zoeken. Wil het wel opgemerkt hebben.

Ik merk dat hij in de praktijk in de box blijft liggen. Hoop dat ik iemand er blij mee kan maken en dat ik weer een stukje dichter bij mijn grail kom.

Hieronder het bekende rijtje:
1: Merk + model: Meistersinger No 01. AM 303. Cream dial. Versie met zichtbodem.
2. Diameter : 43 mm
3. Leeftijd: onbekend.
4. Toebehoren: alleen horloge. Zwarte lederen band is niet origineel; is gebruikt maar zeer netjes. Sluiting wel origineel. Heb er ong een jaar terug een nieuw (mineraal) glas in laten plaatsen. Die is dus in onberispelijke staat.
5. Ophalen / verzenden. Zeg het maar. Verzenden op kosten / risico koper.
6. Staat: Zie foto’s. Nette licht gebruikte staat. Als gezegd naast de kroon een krasje en een enkel veegje / puntje in het chroom. Bij dragen eigenlijk niet zichtbaar, maar meld het toch.
7. Uurwerk: handwinder ETA. Als ik het goed heb 2801. Servicehistorie niet bekend. Wind soepel op en houdt de tijd (al is dat lastig timen met einzinger).
8. Prijs: vraagprijs EUR 700; maar sta open voor voorstellen. Geen inruil; fondsen vrijmaken.

Foto’s:

Dank voor het kijken. Vragen graag via pb.

7 likes

UP; prijs kennelijk te hoog. Pricedrop naar EUR 600. Make me aan offer

1 like

UP graag voor deze mooie “einzeiger”; hier door mij via het forum aangekocht en ik hoop weer “doorverkocht”.

Prijs naar EUR 550. Waar vindt je dit model voor dat geld?

1 like

Gereserveerd voor een forumlid.

Verkocht binnen het forum. Mag op slot. Dank HF!

Dit topic is na 365 dagen automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.