Verkocht! Mido Multifort Patrimony

Beste,

Hierbij bied ik mijn Mido te koop aan. Ik heb hem van een Duitse juwelier. Mido is niet makkelijk te krijgen hier in NL en mede daarom zie je dit horloge niet veel. Hij heeft een gradient blauwe plaat die dus naar buiten donkerder wordt. Prachtig horloge met Pulsometer en 80 uur gangreserve, mooi bol saffierglas. Open achterkant wederom saffierglas. Loopt erg goed op tijd.

Ik doe hem weg omdat ik nog een paar muntjes nodig heb voor een ander doel. Ik draag hem ook niet veel ivm andere horloges. Ik ga weer terug naar 1 horloge. Dus geen inruil gewenst. List is ongeveer €750,- dus de kop is er al flink af voor een bijna nieuw horloge. Ko-strap was nog eens €60,-

Merk en model: Mido Multifort Patrimony
Diameter: 40mm
Leeftijd: 27-09-2019
Papieren, doos en eventuele accessoires: compleet met extra KO-Strap in Struisvogelleder
Verzendkosten of afgehaald: beide is een optie
Conditie (krassen, werking etc): als nieuw
Soort uurwerk en kaliber: Powermatic 80
Vraagprijs: €525 (priced to sell)

Zie hier voor de beste omschrijving van dit horloge:

Excuus voor de stofjes op de foto

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

9 likes

Wegens uitblijven van contact en betaling van forumlid weer beschikbaar! Up!

3 likes

Wie maakt me los? €525,- inclusief verzending. Zodra het andere doel bereikt is gaat ie weer uit de verkoop. Dus deze aanbieding is echt tijdelijk.

Verkocht buiten forum. Forum bedankt voor de ruimte.