VERKOCHT: mijn No3 Meistersinger

Voor u aangeboden: een Meistersinger nummer 3 in 38mm, in zeer goede staat, onderbouden en vers geolied. Leeftijd onbekend, maar werkt zoals het hoort. Komt op een blauwe nato én een bruin horweenbandje.

het merk + het model: Meistersinger N°3 automatic
de diameter (van links naar rechts zonder de kroon mee gemeten): 38mm
de leeftijd van het horloge: Onbekend
aanwezigheid van papieren, doos en eventuele accessoires: geen doos en papieren, wel een extra horween bandje
eventuele verzendkosten of dat het alleen kan worden afgehaald: liefst in persoon, gezien het een ruil betreft.
de conditie van het horloge (krassen, slijtage, werkt het, enz.): paar mini krasjes aan de binnenkant van de lugs, maar verder in zeer goeie staat
soort uurwerk (automaat, quartz, handopwinder, enz.) plus indien bekend het - type (maker + type): automatic sellita SW200 (is me gezegd)
de vraagprijs: nvt
Ruilwaarde: Tussen de 500 en de 750 lijkt me niet onlogisch.

Ik zoek een Nomos tangente of een Junghans Max Bill, maar andere voorstellen zijn uiteraard ook welkom. Geen quartz.

Meer info nodig? Pb’tje graag!

Oh, de Meistersinger komt zonder papieren, maar geen zorg: hij is écht :slight_smile:

4 likes

Mi scusi en aangepast!

1 like

Up? Jawel hoor, maar nu nog énkel voor een Junghans Max Bill Automatic. Vlam, concreet! En anders blijft-ie in de collectie.

Dank en groetjes!

1 like

Blijft in de collectie. Dank, forumleiders, maar dit draadje mag dicht.

En hij mag weer 'ns de markt op. Hit me with your best shot!

En gereserveerd!

1 like

En verkocht! Dank HF voor het podium en de koper voor de fijne transactie.