Verkocht: Military W10 Mod

Military W10 mod:

• diameter 38 mm
  • lugs 18 mm
  • automaat Seiko NH35
  • plexiglas
  • geen doos/papieren
  • conditie zeer goed

Leuke military mod geïnspireerd op de britse W10 horloges uit de jaren '70. Het horloge is vanaf nieuw opgebouwd en voorzien van de bekende Seiko NH35 automaat wat lekker loopt.

Het horloge komt niet op de gedragen grijze nato op de foto’s, maar daarvoor in de plaats geef ik 3 perlon banden mee in verschillende kleuren, mooi passend bij de stijl van die tijd :slight_smile:

Vaste prijs € 185 inkl. verzenden

7 likes

Bump :slight_smile:

Ruil is mogelijk, maar enkel als je meerdere van mij in ruil tegen 1 van jou :wink:

1 like

Ook voor deze… voordat je me een pb stuurt met de vraag of ik 'm wil reserveren, graag eerst even checken of:

• het mag van je moeder, vrouw, partner, etc.
  • er geen onverwachte rekeningen op de loer liggen
  • je volwassenen genoeg bent je te houden aan een afspraak met een mede-forumlid

… dan zie ik graag een pb met je voorstel :slight_smile:

En wederom, (in)ruil enkel mogelijk als je meerdere van mij in ruil wilt aannemen tegen een van jou :wink:

4 likes

Een laatste bump voordat ie terug in de doos gaat.

Kom maar met een mooi voorstel :slight_smile:

Weer wat projectjes onderweg, dus toch nog maar een poging met een prijsverlaging naar € 150.

Yep, nog beschikbaar.

In afwachting van een leuk voorstel of combi met een van de andere horloges die ik in de verkoop heb :slight_smile:

Pfff… €140 dan maar?

Bijna vergeten, maar hij is er nog.

Ruil is prima, maar dan wel meerdere van mij tegen een van jou :slight_smile:

Dit topic is na 365 dagen automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.