Verkocht - Mod SKX009 DD Saffier en Miltat solid Jubilee

De absolute zomerklok en natuurlijk ook prachtig in de winter. Deze gemodde SKX009 mag met het risico op spijt vertrekken. Hij lijkt iets teveel op mijn turtle Padi en op de een of andere wijze doe ik die sneller om. Wil je een unieke SKX dan is dit echt wat voor je!

Het betreft een gemodde SKX die weinig door mij gedragen is met een aantal mooie banden erbij. Ik heb de horloge van Bert4 overgenomen in een nieuwstaat en deze ziet er van wat krasje op de lugs van de Miltatsluiting nog als nieuw uit. De blauwe en rode nato heb ik nooit gedragen en ditzelfde geldt voor de siliconenband met blauw stiksel. Deze zijn brand new!

Kortom een geweldige blauwe Sumo mod van Monsterwatches met double domed saffier en een Miltat solid jubilee band. De horloge heeft een SBC033dial en SBDA001, double domed saffier wat echt gaaf is en een super solid jubilee

Het rijtje:

1. Seiko SKX009J. Mods: SBDC033 dial en SBDA001 secondewijzer, double domed saffier, super solid jubilee.
  2. De diameter zonder kroon is 42 mm, lugmaat 22 mm.
  3. september 2016.
  4. Je krijgt er 2 natobanden en een siliconenband bij, alledrie ongedragen.
  5. Bezichtigen / afhalen in (regio) Deventer, of aangetekende verzending op jouw kosten, maar het eerste is natuurlijk leuker.
  6. Het horloge is in zeer nette staat. Bezel en glas zijn krasvrij. Wat kleine draagsporen op de band.
  7. Seiko 7S26
  8. De prijs is € 260,- of € 225,-- zonder de super solid jubilee.

Hoor graag van je via een PB als je interesse hebt!
Dank voor het kijken en mooie zonnige zomer!

5 likes

En up voor deze fantastische diver!

2 likes

En nog een keer naarboven voor de welverdiende aandacht voor deze mooie skx. Wie maak ik er blij mee?!

Deze bijzondere skx nog beschikbaar. Wie maak ik er happy mee!

Hij is er nog, dus wie maak ik blij met deze topper! Alleen dit weekend 250 inclusief de fraaie metalen band! Goed weekend allemaal!

1 like

On hold tot vanmiddag 17:00

Verkocht. Dank horlogeforum en nieuwe eigenaar; veel plezier van deze prachtklok!

1 like

Helaas net te laat gezien.

Hallo André,
Nogmaals bedankt,perfecte klok met een erg mooie modificatie…

1 like

Graag gedaan en heel veel plezier ervan!

1 like

Dit topic is na 365 dagen automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.