VERKOCHT Montblanc Heritage Chronométrie 112520

Te koop

Ik wil wat budget vrij maken voor een nieuwe aankoop. Daarom bied ik dit mooie horloge van Montblanc aan. Dit is een horloge dat veel kwaliteit biedt voor je geld. Perfecte dresswatch. Kast is erg dun (7,6mm) en de manier waardoor de zilveren sunburst dial in combinatie met de rose gouden indexen het licht vangt, is echt schitterend.

Ik wissel mijn horloges veel af dus ik denk dat dit horloge maximaal 40 keer is gedragen. Deze klok verkeert dus in nieuwstaat.

Horloge is gekocht in Amerika en bij aanschaf zat een ‘lifetime guarantee’. De exacte voorwaarden zijn mij niet bekend.

Vanwege de zilveren sunburst dial, blauwe secondewijzer, rose gouden indexen en zwart alligator leren band past deze dresser bij vrijwel elk pak.

Op ablogtowatch staat een leuke review over dit horloge.

Merk en model: Montblanc Heritage Chronométrie 112520
Diameter: 38mm
Leeftijd: oktober 2018
Papieren, doos en eventuele accessoires: box+papers en tevens Montblanc 500 hour test certificaat.
Verzendkosten of afgehaald: beide, verzending is voor risico en op kosten koper
Conditie (krassen, werking etc): zeer goed
Soort uurwerk en kaliber: mb24.09
Vraagprijs: € 1.475
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

18 likes

Up

3 likes

Up

3 likes

Up

2 likes

Up

3 likes

Up, prijs is nu € 1.425!

3 likes

Up voor deze beauty, kijk hem eens prachtig ‘shinen’ in het zonnetje vandaag!

5 likes

Up

3 likes

Up, via bijgaande link een review over dit horloge van Ablogtowatch.

5 likes

Up, prijs is nu €1.395! Wie zoekt er nog een mooie dresser voor een bruiloft komende zomer? Deze wijzerplaat schittert prachtig in het zonlicht, maar avonds op het feest zal hij ook niet onopgemerkt blijven.

3 likes

Up

3 likes

Up, ik heb het horloge in 2018 in Amerika gekocht met levenslange garantie. De klantenbeoordelingen over dit horloge op die website zijn erg goed.

Twijfel je? Je mag het horloge natuurlijk altijd eens in het echt komen bekijken!

4 likes

Up

3 likes

Up

3 likes

Up en prijs naar € 1.375!! Voor zover ik kan nagaan de laagste prijs van het aanbod in Europa.

5 likes

Up

3 likes

Bodemprijs komt in zicht, prijs is nu € 1.350!! Op het internet is geen goedkopere prijs te vinden dan dit!

Bijgaand nog een filmpje waarop te zien is hoe prachtig dit horloge het licht vangt.

4 likes

Up! Twijfel je? Bieden mag altijd en als je wil kan je het horloge natuurlijk komen bekijken.

Bijgaand nog een filmpje dat wellicht de laatste twijfel kan wegnemen!

5 likes

Up

3 likes

Up, wie biedt? Ik ga het horloge ook op ander platformen aanbieden dus sla je slag nu het nog kan!

4 likes