VERKOCHT: NTH Näcken vintage white

Bij deze verkoop ik mijn NTH Näcken. Het NTH Näcken model (horlogemerk van Chris Vail) is online een enorm populaire onder de microbrands en bij Seriouswatches (waar deze ook vandaan komt) dan ook altijd uitverkocht! Ik vind het een erg fijn horloge qua draag comfort en looks maar hij gaat eruit om budget vrij te maken voor een upgrade.

Als je meer wilt weten kan je mijn NA topic lezen:

Merk en model: NTH Näcken vintage white no date
Leeftijd: November 2018
uurwerk: Miyota 9015
Conditie: 83/100. Aan de onderkant van de lugs zitten wat krasjes van bandenwissels, en op de clasp zitten kleine deskdive krasjes. Beiden zijn amper zichtbaar in normaal licht. Er zit een wat duidelijker deukje naast de kroon. Ik heb alles geprobeerd duidelijk vast te leggen op de foto’s. Voor de rest is de band, kast en het glas volledig krasvrij.
Doos: Leren etui met omdoos.
Prijs: €560 excl. verzendkosten (geen inruil)

Op deze foto zijn de eerder genoemde krasjes te zien aan de onderkant van de lugs. Dit is in normaal licht veel lastiger te zien! Het plastic zit nog op de caseback dus die is krasvrij.

Op deze foto is de wat diepere kras naast de kroon te zien. Ook deze is niet zichtbaar als hij om de pols zit.

geweldige lume:

Stuur vooral een bericht bij vragen, of doe een bod! :slight_smile:

3 likes

up! Stuur vooral een bericht bij interesse in dit mateloos populaire model!

Up en prijs naar €540!

Weekend up! Doe vooral een bod!

1 like

Up!

Up!

Dit topic is na 365 dagen automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.