Verkocht - Omega 2639-5 jumbo

Hierbij verkoop ik een vintage Omega uit 1951. Toch wel een erg bijzondere Omega die niet dagelijks te koop staat. Inmiddels bijna 70 jaar oud en de patina op de wijzerplaat is geweldig in mijn ogen. Straalt oudheid uit en is tegelijk toch nog chique.

Merk: Omega
Model: 2639-5
Diameter: Dit is een jumbo variant. Diameter is 36mm exclusief de kroon. Het gebolde plexiglas maakt het geheel iets groter ogen. Draagt enorm prettig.
Leeftijd: ± 1951
Uurwerk: Handopwinder cal. 265. Loopt nog erg goed.
Staat: De kast is zo ver ik kan zien ongepolijst en ziet er nog erg netjes uit. Wijzerplaat heeft patina, maar de goudkleurige opgelegde logo en markeringen zien er prima uit. Alles is origineel op de kroon na, maar hij windt nog wel goed op. Het bandje die erop zit is ongedragen en gloednieuw. Betreft een handgemaakte lederen band. Travelpouch wordt ook meegeleverd. :ok_hand:t3:

Prijs: €350 (verzending op kosten en risico van de koper)

Ruil: Ik sta altijd open voor een ruil. Ben wel kritisch en heb het liefst een modern horloge met een diameter van maximaal 42MM.

Zelfgemaakte foto’s:

Vragen en opmerkingen graag via PB.

10 likes

Gereserveerd tot zondag voor een forumlid.

2 likes

Dit topic is na 365 dagen automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.