Verkocht: Omega Geneve f300hz (1972) ref. 198.021 serviced

Beste mensen,

Recentelijk (mei 2018) overgenomen van een forumlid, maar hij mag toch weer naar een andere Omega en/of vintage liefhebber. Horloge is in echt uitstekende staat met slechts beperkt lichte gebruikerssporen.
Schitterende en in goede staat verkerende wijzerplaat met opgelegde indices en een prachtig afgewerkte sunburst kast. Mooie details en draagt heerlijk en comfortabel op de vrijwel nieuwe vintage band. Horloge is uit 1972 volgend vorige eigenaren.

Het horloge was vlak voor ik hem kocht volledig geserviced: revisie uurwerk, een NOS index tandwiel (oude wordt meegeleverd voor de volledigheid), reiniging van kast en deksel, polijsten van het glas (uiteraard met Omega logo ) en een nieuwe pakking, door accutron.nl. (rekening a €220,- wordt per mail toegestuurd). Voor de volledigheid heb ik enkele foto’s van de service en het horloge op de vorige Morellato band erbij gestuurd. Die komen uit de advertentie (met toestemming uiteraard!) van de vorige eigenaar.

Specs en eigen foto’s.

Merk en type: Omega f300 Geneve Chronometer 198.021.
Uurwerk: Omega 1250, erg accuraat uiteraard na service.
Kast: 40mm zonder kroon, 44mm lug tot lug, 20 mm lug breedte
Band: ik heb hem extra voorzien van donkerblauwe 20mm vintage band met cremewitte stiksels, past goed bij dit horloge. De Morellato band waarop ik hem kocht zit er ook bij.
Kroon: Gesigneerd Omega
Glas: Inclusief Omega logo
Extra batterij wordt bijgeleverd, dus horloge kan nog wel even mee.
Prijs is gelijk aan mijn aankoopprijs, maar komt dus met de extra vintage band ter waarde van circa 40 euro en is inclusief eventuele verzending: €435. Afspreken kan eventueel ook op een voor ons beiden acceptabele locatie.

Foto’s service en op vorige band

Voor vragen, schroom niet mij te benaderen via PM.
Mvg
Michael.

10 likes

Welk jaartal Michael? Misschien wel iets voor @Slider_7 ? Die zoekt iets uit '73…

1 like

Goed dat je het vraagt. Is uit 1972 volgens vorige eigenaren. Ik pas advertentie aan.

1 like

Up

1 like

Up en speciaal voor @TimeLapse een daling naar 425 euro😎

2 likes

Eenmaal andermaal? Goed bod wellicht? Anders gooi ik hem weg😜

1 like

Gereserveerd

Verkocht, dank HF en koper!

2 likes

Dit topic is na 365 dagen automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.