Verkocht - Omega Pilot’s watch uit de Museum Collection - Prijs naar de bodem -

Te koop:

Merk en model: Omega limited edition Pilot’s Watch
Diameter: 40,2 mm
Leeftijd: 2008
Papieren, doos en eventuele accessoires: Hele mooie set met een opbergkist / display kastje wat bekleed is met echt leer en een glazen venster. Daarnaast een door mij aangeschafte Nato, en twee originele kalfslederen Omega banden en een extra set push pins!
Verzenden of afgehaald: Beiden mogelijk in goed onderling overleg waarbij verzendkosten en risico voor de koper zijn.
Conditie: Verkeerd in zeer zeer nette staat! Durf bijna te zeggen nieuwstaat!
Soort uurwerk en kaliber: Automaat met caliber 2200 uurwerk en chronometer gecertificeerd.

Vraagprijs: € 2650,00 (geen ruil of inruil)

Zie eventueel mijn NA topic;

Mocht je nog vragen hebben verneem ik die graag. Stuur me een PB aangezien reageren als antwoord op deze advertentie niet Is toegestaan. Dit conform de huisregels van het forum!

Mvg MannetjeMar

21 likes

6 likes

:up:

1 like

Geïnteresseerd… Maar vindt je de prijs te hoog… PB en we komen er wellicht wel uit :smiley:

Up… en een goed bod doen mag altijd!

2 likes

:up: en de prijs naar € 2450,00

3 likes

2 likes

Up… en als je er mijn Seamaster bij koopt ( zie elders in het blauwe deel ) betaal je voor deze Pilot’s watch € 2050,00 :sunglasses:

1 like

:up: Mijn Seamaster is inmiddels verkocht… als je me een leuk bod doet tussen 2450 en 2050 euro… dan is deze prachtige Omega van jou :sunglasses:

3 likes

Mocht je interesse hebben… vandaag heb ik extra goede zin omdat ik een PloProf gekocht heb… kom maar op met je bod :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Prijs naar de bodem… lager dan € 2050,00 gaat hem niet worden. Dit is excl. evt. verzenden

1 like

Gereserveerd

En weer beschikbaar voor € 2050,00

1 like

8 likes

5 likes