Verkocht: Omega Seamaster 300 Professional automatic 2531.80.00 full set Pricedrop! naar €1695,-

Aangeboden wordt een in uitstekende staat verkerende Omega Seamaster automatic 2531.80.00 full set.

De info:

Merk + model: Omega Seamaster Professional 300M 2531.80.00
Diameter : 41mm
Leeftijd van het horloge: oktober 1999
Aanwezigheid van papieren, doos en eventuele accessoires: witte Omega omdoos met lichte schade, rode Omega binnendoos in een staat overeenkomstig de leeftijd, warrantycard, cardholder, alle boekjes.
Overdracht: Ophalen of verzekerde verzending op risico en kosten van koper.
Staat: Kast, band, sluiting, saffier, bezel en bezel insert zijn in topstaat. Wijzers en dial zijn uitstekend. Lume is uitstekend. Handgetimed over 24 uur kom ik op een afwijking van -8/-9 seconden. Ik ben niet de eerste eigenaar, derhalve zijn waterdichtheid en de onderhoudshistorie onbekend.
Uurwerk: automatisch Omega 1120 chronometer uurwerk
Prijs : €1775.-
Additioneel: Horloge past comfortabel om een 18cm pols.
Ruil (cash up/down): Heel misschien maar ik ben zeer kritisch, heb al veel gehad. Alleen full set en geen micro brands. Ruil/inruilwaarde €1800,-

Pictures:

Bedankt voor het kijken.

28 likes

en UP! Prijs naar €1695,- voor deze fraaie Seamaster. Je kunt 2019 nog prachtig beginnen :wink:
Een zeer realistisch bod wordt overwogen.

3 likes

Deze mag op slot, heeft een nieuwe eigenaar buiten het Forum gevonden, dank aan HF voor het podium.

1 like