VERKOCHT: Omega Seamaster 300m America’s Cup Full set

Te koop voor Omega liefhebber: een full set Omega Seamaster 300m America’s Cup (2001). Limited edition Nr. 7542 van 9999. Omega model ref. 2533.50.00.

Geleverd in het Verenigd Koninkrijk (Watches of Switzerland, Manchester op 23-1-2001). Full set met alle boekjes, garantiekaart, tag, doos, omdoos. Geserviced bij Clockwise in april 2020 voor probleemloos draagplezier. In zeer goede staat, in overstemming met de leeftijd van het horloge. Wat oppervlakkige gebruikssporen op de band en kast; geen beschadigingen. Zie de foto’s. Glas 100% krasvrij.

Specificaties van het horloge:

• Stalen kast (41 mm), met bijbehorende stalen Omega schakelband met vouwsluiting; past tot max 19 cm pols. Hoogte slechts 12,2 mm. Verschroefde kroon en apart uitschroefbaar heliumventiel.
  • Witgouden lunette
  • Automatisch uurwerk met chronometer specificatie, type 1120
  • Zwarte wijzerplaat met de specifieke Seamaster golfjes, mooie patina op lichtgevende urenmarkers en wijzers
  • Datum
  • Waterdicht 300 meter
  • Uurwerk geserviced in april 2020
  • Volledige set met origineel garantiekaart en alle toebehoren- zie de foro’s
  • Vraagprijs €2499

Te koop ivm andere aanschaf. Cash heeft daarom voorkeur maar heb je wat bijzonders in te ruilen, neem gerust contact op.

Datum waarop het in mijn bezit is gekomen: maart 2020
Verzendkosten of afgehaald: beide mogelijk

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

17 likes

Bedankt voor alle reacties en voorstellen. Cash is king! Prijsaanpassing naar €2399. Goed weekend allemaal.

6 likes

Upje!

5 likes

Ook geweldig op een zwarte Omega nato. Doe ik erbij; totaalprijs naar €2350!

4 likes

:up:

5 likes

Kerst upje :christmas_tree::santa:t3::christmas_tree:

2 likes

Ook cool op een Commander’s Nato :sunglasses:. Mooi jaar allemaal! :partying_face::champagne::champagne:

5 likes

Mag slotje op; verkocht buiten HF helaas. Bedankt voor de geboden ruimte.

1 like