Verkocht - Omega Seamaster America's Cup Chronograph Ref:25945000

Hierbij bied ik mijn zeer mooie Omega Seamaster America’s Cup Chronograph te koop aan.

Ref: 25945000
Diameter 42mm
Leeftijd 2003, verkocht in juni 2003 in Duitsland
Omega karton (goede staat), Omega Box (uitstekende staat), alle papieren, gebruiksaanwijzing, met twee schakels in doosje
Liefst ophalen in een neutrale omgeving, verzekerd verzenden tegen overname kosten is mogelijk
Zeer nette staat, zeer weinig gebruikssporen, geen diepe krassen of beschadigingen. De horloge was in maart 2015 bij Omega Pforzheim voor een servicebeurt. Nieuwe kroon, drukkers, alle dichtingen en het glas zijn vervangen. Band en kast zijn zeer licht bijgewerkt. De revisie heeft 720 EUR gekost, rekening van de revisie is aanwezig en zal meegeleverd worden.
Daarna is de horloge alleen in wissel met andere horloge sporadisch gedragen. Alle functies 100%, glas is krasvrij, horloge loopt binnen de chronometernorm. Band heeft geen stretch.
Uurwerk: automaat, chronometer, chronograph, kaliber 3303
Vraagprijs 2.600 EUR + transportkosten

Bij vragen, stuur mij een PM. Laten we alles netjes houden, ik heb hier op de forum enkele referenties.
Particuliere verkoop, ik kan geen garantie geven.
Persoonlijke overdracht heeft mij voorkeur, ben ook bereid in de buurt van Eindhoven, Tilburg Den Bosch, Nijmegen, Maastricht af te spreken.

13 likes

Kleine prijsaanpassing: nieuwe prijs 2.500 EUR!

3 likes

Weekend up! Prijs wederom licht voor het laatst aangepast naar 2.400 EUR.

2 likes

Zondag up, mocht het uitblijven van echte interesse (inruilvoorstellen zijn geweest, maar ik ben niet geïnteresseerd in ruil) aan de prijs liggen, verneem ik graag prijsvoorstellen binnen de redelijkheid.

Laatste zondag up.
Prijs verlaagd naar 2.250 EUR, hiermee is mijn rek helemaal uit.

1 like

Wel interesse en ook ruilvoorstellen gehad. Ik ben geïnteresseerd in verkoop.
Ik doe nog een nieuw voorstel: 2.050 excl. verzendkosten.

1 like

Kerst Up, met kleine prijsaanpassing.

1.999,00

Merry Christmas!

3 likes

De horloge is vandaag binnen de forum van eigenaar gewisseld!

Bedankt voor de recente reacties!

2 likes

Dit topic is na 365 dagen automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.