Verkocht: Omega Seamaster Deville

Te koop mijn Omega Seamaster Deville. Slechts voor een korte periode gemaakt van 1963 to 1967. De “quintessential” Omega dress watch. Helaas was er een tegenvaller voor me toen ik het horloge kreeg, hij loopt niet. :upside_down_face: Ik kan wel aan de kroon draaien en hoort het ratelen ook maar ik voel geen weerstand en kan blijven draaien zonder dat het horloge opgewonden wordt. Wat er aan de hand is, geen idee. Maar het horloge zal moeten worden nagekeken, ik verkoop het horloge dus ter reparatie of voor de onderdelen. Wel een project dat zeer de moeite waard is, een mooie origineel exemplaar. Scherp kastje, mooie creme lumen en een bijzonder spikkel patina. Uiteraard zijn er wel gebruikerssporen op de kast en het glaasje en wat corrosie op de secondewijzer. Ik bied hem voor een scherpe prijs aan, leuk projectje voor de liefhebber zo. Zal na een reparatie/service zeker twee keer zoveel waard zijn :wink:

Merk: Omega
Model: Seamaster Deville
Diameter: 35mm
Lug width: 18mm
Prijs: 200 euro

12 likes

Bump!

Up!

Gereserveerd tm zaterdag

Dit topic is na 365 dagen automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.