VERKOCHT: Omega Seamaster Diver 300M Blauw Bracelet 210.30.42.20.03.001

Merk en model: Omega Seamaster Diver 300M
Diameter: 42 mm
Leeftijd: 2019 (5 jaar internationale garantie tot 30 oktober 2024)
Papieren, doos en eventuele accessoires: Full set inclusief triple box, originele tag etc.
Verzendkosten of afgehaald: bij voorkeur afhalen
Conditie (krassen, werking etc): ongedragen
Soort uurwerk en kaliber: 8800
Vraagprijs: EUR 3.500,–.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

Dit is horloge is nieuwe gekocht in november 2019, maar helaas niet/nauwelijks gedragen. Ondanks dat eigenlijk alles er aan het horloge prachtig is, krijgt het geen draagtijd. Vanwege de uitzonderlijk mooie wijzerplaat heb ik lang getwijfeld, maar het is nu wel duidelijk dat ik deze niet ga dragen.

Hij moet weg dus, liefst voor een Seamaster 300 165.024 (Watchco No Date) in zeer goede staat. Inruil voor andere types horloges overweeg ik momenteel niet, m.u.v. evtl. een Zenith TIPO CP-2 heritage.

Alhoewel van het daadwerkelijke horloge gemaakt, hadden de foto’s net zo goed van internet getrokkken kunnen zijn: het horloge en de verpakking hebben geen gebruikssporen.

68 likes

Up.

3 likes

Up

1 like

Prijs te hoog? Dan verlagen we die toch!

Nu voor euro 3400,-- gloednieuwe Seamaster!

5 likes

Vanwege een probleempje met de bracelet onder terug naar Omega. Over enkele weken weer te koop.

2 likes

De bracelet is door Omega nagekeken en nu geheel in orde. Probleem was dat niet alle schakels goed pasten.

Horloge is weer beschikbaar!

6 likes

Up

3 likes

Up

1 like

Up

1 like

Up.

Prijs te hoog? Laat het me weten!

4 likes

Up

3 likes

En verkocht aan medeforumlid. Dank aan hf voor de geboden ruimte.