Verkocht. Omega Seamaster “Jedi” Bedankt HF

Te koop:

Omega Seamaster “Jedi” ref. 176.005
Omega Seamaster Chronograph
Reference No.: 176.005
Bouwjaar: Jaren 70
Kast: Staal,
Diameter: +/- 42 mm
Dikte: +/- 15 mm
Band: Originele stalen Omega bijzondere “Hecho en Mexico” band
Uurwerk: Omega 1040 Automatic
Wijzerplaat: zilver

Betreft alleen het horloge, geen doos of papieren.
Het horloge kan persoonlijk worden overgedragen of worden verzonden, dit in overleg.

In 2012 heb ik dit horloge gekocht van een gerenommeerd lid van het Duitse Uhr Forum. Het horloge is daarna direct naar Wesselink & Vreeker gegaan en die hebben het horloge optisch onder handen genomen (o.a. een nieuw glas). Het uurwerk hebben ze ongemoeid gelaten, aangezien ik niet van plan was het horloge te gaan dragen. Sinds zijn terugkomst in 2013 is het horloge ook niet meer gedragen. Mocht je het horloge willen gaan dragen, dan is een servicebeurt gewenst. Het horloge loopt wel en alles functioneert. De band is erg lang en dus ook door de dikkere pols te dragen.

In de prijs is rekening gehouden met een servicebeurt, de goedkoopste op Chrono24 met zilveren wijzerplaat, op stalen band, en in Europa is € 1899,-

Vraagprijs € 1499,-

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

16 likes

Omhoog graag

Weekend uppie

Met een hemelvaartje omhoog

1 like

Omhoog maar weer…

Beam me up Scotty?

1 like

Weer tijd voor een wekelijkse up…

1 like

Aantal reacties en voorstellen gehad, zelfs een bod dat 30% onder de vraagprijs lag.
Laten we de prijs eens aanpassen met 10%
Nieuwe prijs € 1350,-

2 likes

Buiten 32 graden, ik zeg € 32,- van de prijs af.
€ 1318,-

2 likes

Gereserveerd voor een Belgische liefhebber

4 likes