Verkocht: Omega Seamaster Planet Ocean 42mm 2017. €3300

Te koop Omega Planet Ocean.

•het merk + het model: Omega Seamaster Planet Ocean Co-Axial 42mm

•de diameter (van links naar rechts zonder de kroon mee gemeten): 42mm

•de leeftijd van het horloge: 2017

•aanwezigheid van papieren, doos en eventuele accessoires: complete set.

•eventuele verzendkosten of dat het alleen kan worden afgehaald: liefst ophalen, evt. verzenden, kosten koper.

•de conditie van het horloge (krassen, slijtage, werkt het, enz. Bijna nieuwstaat, paar veegjes op de glidelock sluiting en een paar streepjes op de achterkant lug van het bandenwisselen.

•soort uurwerk (automaat, quartz, handopwinder, enz.) plus indien bekend het - type (maker + type): Automaat, Omega Calibre 8500

•de vraagprijs € 3500

Complete set!

Extra: incl extra glidelock sluiting en mooie aansluitende rubberband met Vouwsluiting!

Sta evt ook open voor een leuke ruil cash up/down!

24 likes

Up! Iemand een leuke inruil? Tudor blackbay? Longines legend diver? Of samen? De verzendkosten neem ik voor rekening.

Up! En een prijs verlaging naar €3450,-

1 like

Omhoog!

Laatste up en wennen prijsverlaging naar €3350,- lager gaat het echt niet worden en mocht het horloge voor dit bedrag niet weggaan blijft hij lekker :grin:!

Deze blijft!:grin:

Mag toch weg, ben opzoek naar een chronomat 44MM… (liefst op staal) Dus mocht iemand die kwijt willen hoor ik het graag! Verder gaat de prijs naar €3300,-

1 like

Up!!

1 like

En omhoog! Doe maar een smerig bod😜

1 like

Laatste up voordat ik hem morgen meeneem op vakantie!

Verkocht!

1 like

Dit topic is na 365 dagen automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.