Verkocht: Omega SMP

Hierbij bied ik mijn Omega Seamaster Professional 300 (2531.80.00) aan. Dit horloge heeft onlangs een complete service beurt gehad en heeft hierdoor nog bijna 2 jaar garantie. Tijdens de service zijn, op verzoek, de wijzerplaat, indices en wijzers ongemoeid gelaten, de indices hebben dan ook een prachtige patina. Het horloge loopt goed op tijd.

Deze SMP300 is in nagenoeg ‘mint’ conditie, op deze leeftijd en in deze staat en conditie uiterst zeldzaam. Op chrono24 wordt veelvuldig meer gevraagd, dan ik ervoor wil hebben. Deze uitvoering draagt erg dun en valt daardoor mooi onder een overhemd. Ik heb er een ‘bond’ nato van STRPS bij, die krijg je er uiteraard bij. Dit horloge uit 1997 (Tomorrow Never Dies) heeft een leuke James Bond geschiedenis (de eerste automatisch SMP in een Bond film).

Ik heb dit horloge bij de, op het HF forum welbekende William Wien, gekocht en heb mij destijds door hem laten vertellen dat ik de 2de eigenaar ben…. Altijd leuk om te weten. Wordt jij de 3de eigenaar?

Specificaties:

Merk: Omega

Type: 2531.80.00

Diameter: 41 mm

Compleet: Ja, incl. doos, omdoos en boekjes en garantie pas. Ook alle schakels, pins en kraagjes zitten erbij. Het servicerapport en mijn aankoop bon van wwwatches krijg je erbij.

Leeftijd: 1997 (bijna vintage dus)

Staat: Uitzonderlijk goed. Slechts lichte swirls op de clasp

Ophalen/Verzenden: Beide mogelijk (bij verzenden zijn de kosten en risico voor de koper, ik verzend pas zodra ik het geld op mijn rekening heb). Afhalen heeft een sterke voorkeur en kan in de regio Groningen.

Ruil: Nee, tenzij je een Oris Aquis date in het groen hebt (niet ouder dan 2018), en de rest bijbetaald.

Prijs: 2499 euro

En dan nu de foto’s (op voorhand excuus voor de stofjes en mijn fotokunsten) :).

Voor meer foto’s, stuur mij een PB.

Bedankt voor het kijken!

14 likes

Zondagkorting 10%

Prijs staat op 2250,-

2 likes

De laatste 10% gaat eraf. Prijs €.2000,-

Als je een mooie groene Oris Aquis hebt in te ruilen… hoor ik het graag.

Foto hoe de wijzerplaat het zonlicht mooi ‘pakt’.

7 likes

Ik heb het juiste voorstel nog niet gehad.

Nog even onder de aandacht. Ik sta open voor 'n bod.

1 like

SY445

Upje voor de paasdagen.

1 like

Prijs gaat naar mijn bodemprijs: €.1900,-

Nog even een foto om te laten zien hoe mooi deze klok is.

2 likes

Gereserveerd voor een forumlid.

1 like

//eu1.dh-cdn.netV//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netr//eu1.dh-cdn.netk//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.netc//eu1.dh-cdn.neth//eu1.dh-cdn.nett//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netH//eu1.dh-cdn.netF//eu1.dh-cdn.net//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netr//eu1.dh-cdn.net.//eu1.dh-cdn.net
//eu1.dh-cdn.net
//eu1.dh-cdn.netH//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.netr//eu1.dh-cdn.netl//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.netg//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netf//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.netr//eu1.dh-cdn.netu//eu1.dh-cdn.netm//eu1.dh-cdn.net.//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.netl//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netb//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netd//eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.netk//eu1.dh-cdn.nett//eu1.dh-cdn.net!//eu1.dh-cdn.net!//eu1.dh-cdn.net!//eu1.dh-cdn.net

1 like

Dit topic is na 365 dagen automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.