VERKOCHT: Omega Speedmaster 145.022-69 Straight Writing

Te koop aangeboden voor de liefhebber vanwege aanschaf andere Speedmaster: Omega Speedmaster 145.022-69 Straight Writing (SW)

Merk en model: Omega Speedmaster 145.022-69 Straight Writing
Diameter: 42 mm
Leeftijd: 51 jaar
Service: april 2020 (o.a. veer vervangen, nieuw plexiglas met Omega-logo)
Papieren, doos en eventuele accessoires: met Omega travelcase, factuur van servicebeurt uit april 2020, met horlogeband zoals te zien op de foto’s
Verzendkosten of afgehaald: het horloge wordt niet verzonden, alleen over te nemen op afspraak
Conditie: geen gebreken, klein plekje op 53 min. op de lug, deksel is origineel voor een SW maar gematteerd aan de buitenkant, aan de binnenkant van het anti-magnetisch deksel heeft de eerste eigenaar zijn naam gezet (zie foto); in de prijs houd ik er rekening mee
Soort uurwerk en kaliber: 861 calibre, uurwerknummer begint met 31xx.xxxx en valt daarmee in de juiste ranges
Eigenaarschap: ik heb het horloge gekocht (via een horlogehandelaar) van de eerste eigenaar
Verder: schone stepped dial wijzerplaat, Omega logo in het plexiglas, tritium wijzers, originele bezel, ongepolijste kast, foto van uurwerk beschikbaar via privébericht; zie foto’s
Vraagprijs: 5.145 euro (of in te ruilen een Omega Seamaster Prof. 25318000 automaat met bijbetaling van uw kant)

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

20 likes

Up

1 like

Up

1 like

Up - nwe prijs € 4.995

1 like

:sunny:

1 like

Up - ruil tegen Omega Seamaster 300M Master Chronometer 210.30.42.20.01.001 + bijbetaling van koper bespreekbaar

1 like

:sunny: - ruilvoorstellen bespreekbaar

1 like