VERKOCHT: Omega Speedmaster 3572.50.00

Deze via een ruil verkregen hier op het HF met mijn Tudor BBB en de TAG Heuer Carrera maar zoals al eerder aangegeven gaat de Omega Speedmaster hem niet worden voor mij (hoe mooi ik hem ook vind, weer geprobeerd :grimacing:), ik vind hem op leder prachtig maar merk met deze warme dagen dat ik dan liever staal draag en daar doet hij het voor mij dan net niet op dus wil toch weer wat anders dan een Speedy. Daarom in de verkoop/ruil:

I.p.v. het gangbare model met saffier aan de voorzijde, heeft deze nu hesalite aan de voorzijde net als het origineel, maar dan wel met een saffieren zichtbodem. Dus een redelijk uniek horloge.

Hij is dus te koop en/of te ruil (doorhalen wat niet van toepassing is): als ruil zie ik dan graag een moderne duiker op staal, bv een leuke Seiko/Omega/Tudor of een andere zijstraat de Rolex OP 36mm, laat maar komen…

merk + het model: Omega Speedmaster Professional 3572.50.00
Diameter: 42mm
Staat: nette staat gezien zijn leeftijd.
Band: Staal, volledige lengte
Leeftijd van het horloge: Geleverd in 2000
Uurwerk: handopwind Caliber 1863
De ruilwaarde: € 3500,-
Service: full service t.w.v. €480,- in november 2018, daarbij zijn meerdere onderdelen vervangen voor nieuwe originele onderdelen, o.a. plexi, drukkers, kroon en nog meer. Zie foto’s. (Factuur aanwezig, is een HF lid)

Het horloge komt incl origineel Omega travel doosje maar zonder de papieren, uitraard mag hij gecontroleerd worden op echtheid.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object, op dit moment geen foto’s op staal…(even bij advertentie vorige eigenaar kijken @RobertW):

Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

21 likes