Verkocht: Omega Speedmaster Professional | 12/2017 | Full Set | Extra goodies | Hesalite | Moonwatch | € 3.000,-

Te koop aangeboden: Omega Speedmaster Professional van december 2017. Nieuw door mij gekocht bij een NL AD. Mag weg omdat ik weer eens wat anders wil :see_no_evil:

Merk: Omega
Type: Speedmaster Professional Moonwatch
Ref: 31130423001005
Leeftijd: 12/2017. Nog vol in de fabrieksgarantie dus.
Uurwerk: Handopwinder. Caliber1861
Glas: Hesalite
Diameter: 42 mm
L2L: 48 mm
Staat: Zéér netjes. Afwisselend gedragen met de rest van de collectie. Bijna altijd op leer gedragen. Staal is dus als nieuw. Velcro en NATO nóóit gedragen.
Wat zit erbij? Complete set zoals nieuw geleverd. Met extra Omega keycord, Omega reis- etui en Omega draagtas.
Levering: Bij voorkeur f2f. Regio Groningen of ergens in het midden.
Ruilen? Ik heb interesse in een Rolex DJ(vintage 36) en Rolex OP 39(blauw of Rhodium) Rolex Explorer 2 Polar 16570. Het liefst met doos en papieren. Cash up van mijn kant is mogelijk.
Prijs: € 3100,- En is gezien de staat en de extra goodies netjes lijkt me.

Bedankt voor het kijken. Reacties of vragen graag via pb.

26 likes

Een aantal ruilvoorstellen gehad, maar nog niet de juiste. Kopen is uiteraard ook geen probleem!

3 likes

Up! Prijs naar € 3000,- lager gaat het niet worden mensen! Het horloge is echt in een perfecte staat. Ruilvoorstellen met een DJ of een OP zijn welkom. Ik ben wel kritisch en heb een voorkeur voor een full set.

7 likes

Up! Een paar ruilvoorstellen gehad maar nog niet de juiste. Gewoon kopen ook geen probleem uiteraard.

4 likes

Up!

3 likes

Wederom een aantal ruilvoorstellen gehad maar de juiste deal zit er nog niet bij. Uiteraard is gewoon kopen ook geen probleem. Ow ja de prijs blijft gewoon € 3.000,- als dat al niet meer kan voor een Speedmaster in perfecte staat en slechts 8 maanden oud :sunglasses:

7 likes

Boink!

3 likes

Gereserveerd voor forumlid!

4 likes

Verkocht! HF en koper bedankt! Deze blijft binnen het forum!

5 likes

Dit topic is na 365 dagen automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.