Verkocht - Omega Speedmaster Professional X-33 2nd Generation

Drie Speedmasters in de horlogedoos zijn er voor mij nu 2 te veel en dus bied ik deze mooie ana-digi variant te koop aan.
Een boel interessante achtergrondinformatie over dit type Speedmaster is HIER te vinden.

Een overzicht van alle functies die ze verstopt hebben in dit coole horloge:

Hours, Minutes, Seconds
Day, Date, Month, Year. Perpetual calendar to 2099AD
Alarm
Battery end-of-life indicator (second hand jumps in 5-second intervals)
Countdown Timer
Chronograph – 1/100sec up to 99h59′59″99/100
Special Functions designed for NASA Mission Requirements:

Mission Elapsed Time (MT) – up to 999 days
Mission Elapsed Time Alarm (MA) – can be set for a specific mission event
Universal Time (UT) – including day number or “Julian” date
Universal Time Alarm (UA) – second alarm for a specific time & date independent of time zone

Het rijtje:
het merk + het model: Omega Speedmaster Professional X-33 2nd Generation, ref. TS 186.1999 / PIC 3291.50.00
de diameter (van links naar rechts zonder de kroon mee gemeten): 42 mm diameter, met 20 mm lugbreedte
de leeftijd van het horloge: Onbekend, maar aangezien dit model niet lang geproduceerd is moet het horloge tussen 2001en 2005 geproduceerd zijn
aanwezigheid van papieren, doos en eventuele accessoires: Het horloge op een z.g.a.n. Hirsch Performance Arne band, met handleiding maar zonder verdere dozen of papieren
eventuele verzendkosten of dat het alleen kan worden afgehaald: Aangetekende verzekerde verzending binnen NL en BE zit bij de vraagprijs inbegrepen, persoonlijke overdracht op afspraak binnen de Randstad kan ook
de conditie van het horloge (krassen, slijtage, werkt het, enz.): De titanium kast en bezel zijn in gebruikte staat maar zonder diepe krassen of butsen, het glas is krasvrij. Zie de foto’s; ik heb geprobeerd alle hoeken van het horloge zo goed mogelijk op beeld te vangen. Juni 2018 is de bezelveer bij Wesseling & Vreeker vervangen, en toen is het horloge ook waterdicht getest (bewijs wordt meegeleverd)
soort uurwerk (automaat, quartz, handopwinder, enz.) plus indien bekend het - type (maker + type): Omega Quartz electronic multifunction Cal. 1666
de vraagprijs: EUR 1425,- // evt. incl. aangetekende verzekerde verzending.
Zeer sterke voorkeur voor verkoop maar denk je DE deal voor mij te hebben met (in)ruil schroom niet het toch te proberen.

Contact bij interesse, vragen en op-/aanmerkingen graag per PB.

Groet, Matthijs

Dit is particuliere verkoop, ik bied geen retourname en garantie op hetgeen aangeboden.

7 likes

Verkocht! Bedankt voor alle belangstelling en de mogelijkheid tot plaatsing.

1 like