[Verkocht] Omega Speedmaster Racing Co-Axial Master Chronometer Chronograph

Na een traject van vele jaren in deze horlogehobby en na vele maanden van twijfel heb ik uiteindelijk besloten om mijn 2-piece collectie te vervangen door één simpele daily beater.

Niettegenstaande het verwerven van deze 2-piece collectie een langzaam en weloverwogen proces was en ik ze nog steeds als mijn ultieme persoonlijke grails beschouw, kom ik er gewoon niet toe om ze ook effectief te dragen (don’t ask … moet ergens één of andere afwijking zijn).

Bij deze bied ik de tweede van mijn 2 Omega’s aan, namelijk een Omega Speedmaster Racing Co-Axial Master Chronometer Chronograph.

Deze Speedmaster Racing werd door mij nieuw aangekocht bij een NL dealer eind 2018 (dus nog meer dan 4 jaar garantie) en komt natuurlijk als full set met alles erop en eraan. Gezien ik het horloge slechts enkele malen voorzichtig thuis gedragen heb, is zowel het horloge als de band absoluut niet van nieuw te onderscheiden (moest ik willen zou ik het eigenlijk als ongedragen kunnen verkopen).

Extra inbegrepen zijn tevens een schitterende (1-piece) horlogekist van Rainer (aka Finestboxes) en 2 horlogestandaards. Dit horloge vraagt imo immers om een mooie en klassevolle presentatie :wink:

AVP van deze Speedmaster Racing bedraagt tegenwoordig 8000 euro (link).

Mijn prijs voor het geheel bedraagt een volgens mij zeer scherpe 5250 euro (excl. eventuele verzending).

Afhalen heeft mijn sterke voorkeur en kan te regio Brussel (tijdens kantooruren) of regio Gent (na kantooruren) - de koffie/thee staat altijd klaar. Ik ben tevens bereid om de koper een stuk tegemoet te rijden ter overhandiging van het horloge.

Mensen die mijn kennen weten dat ik maniakaal omga met mijn horloges en als ik aangeef dat deze ZGAN zijn ze ook werkelijk niet van nieuw te onderscheiden zijn. Check gerust mijn feedback hier op HF !

De specs :

het merk + het model : Omega Speedmaster Racing Co-Axial Master Chronometer Chronograph
de diameter : 44,25mm
de leeftijd van het horloge : November 2018
aanwezigheid van papieren, doos en eventuele accessoires : full set + extra horlogekist & 2 horlogestandaards
eventuele verzendkosten of dat het alleen kan worden afgehaald : bij voorkeur F2F
de conditie van het horloge : Absoluut niet van nieuw te onderscheiden
soort uurwerk : automaat (Co-Axial Master Chronometer Calibre 9900)
de prijs : 5250 euro

De foto’s :
(sorry voor eventuele stofjes en reflecties)

Dank voor het kijken !

Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht.
Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan.

22 likes

This topic is temporarily closed for 24 hours due to a large number of community flags.

Upje.

1 like

Gereserveerd voor een forumlid :+1:

1 like

En verkocht … mag dus slotje op.

Bedankt aan de koper en aan HF voor de ruimte !