VERKOCHT: Omega Speedmaster Reduced €1575,-

Omega Speedmaster Reduced in prachtstaat !

Werkelijk schitterende Speedmaster, in zeer nette staat !

Merk: Omega Speedmaster Reduced
Model: 3510.50
Diameter: 39mm (zonder kroon), 12mm dik, 18mm lugs, de lug tot lug afstand is 46mm
Leeftijd: 1998
Conditie: in werkelijk prachtige staat is deze Omega. Moet je echt gezien hebben !!
Soort uurwerk: Omega caliber 1143
Accessoires: Omega Service-etui, bon van de laatste service in 2018 door Watch Lovers meegeleverd incl 1 jaar garantie
Prijs: € 1775,-. Afhalen heeft de voorkeur in regio Nijmegen maar verzenden is mogelijk, kosten voor de koper.
inruil zeer beperkt bespreekbaar…

Hier de foto’s (ook van Watch Lovers):

Horloge heeft dus een verse servicebeurt gehad dit jaar en de factuur daarvan wordt meegeleverd ! Geleverd in Omega etui zonder papieren…

Bedankt voor de interesse en voor vragen graag een Pb.

22 likes

Upje en gelijk een price to sell €1700 !!

1 like

Omhoog met deze topper…

6 likes

Nogmaals een UP voor deze prachtige Omega Speedmaster Reduced…ruil is in beperkte mate bespreekbaar (met opleg van jouw kant) en de prijs is ook niet in beton gegoten dus je weet het nooit :wink:

2 likes

UP, omhoog met deze Omega en prijs naar beneden €1650 :grimacing: al het andere blijft staan !!

Up /omhoog nogmaals !

Gereserveerd !

8 likes

Niet meer gereserveerd !!

Wil even melden dat ik op de servicebon zit te wachten en die momenteel nog niet in mijn bezit heb vandaar dat we besloten hebben de deal niet door te zetten, waarvoor dank voor het begrip van de mede Hf-er :+1:t2:

Dus nog steeds te koop maar op dit moment dus nog even zonder de bon van de service. De service is wel uitgevoerd (incl een jaar garantie) en bon dus inkomend !

6 likes

Een up en de reservering gaat eraf, Hf-er heeft zich terug getrokken !

Ps: bon inmiddels ook in bezit !

9 likes

Omhoog en prijs omlaag omdat ik wat anders op het oog heb !!

€1600 !!

4 likes

Nu €1575 !!

Een serieus bod wordt overwogen !!

4 likes

Horloge is verkocht dus Hf en koper bedankt :+1:t2:

Mag een slotje op !

11 likes