Verkocht - Omega Speedmaster reduced (bijna full set met 2 extra banden)

Wegens aankoop van mijn grail aangeboden, deze mooie Speedy reduced met extra banden. Het verplichte rijtje:

Merk: Omega
Type: Speedmaster 3510.50.00 (“reduced”)
Diameter: 38/39mm
Uurwerk: automaat
Herkomst: NL
Leeftijd: 05-2006
Inbegrepen: full set zoals nieuw geleverd inclusief alle servicepapieren en toebehoren. Band is voor een 17,5-18cm pols. Inclusief 2 extra lederen banden.
Staat: netjes voor zijn leeftijd, maar uiteraard de gebruikelijke draagsporen. Absoluut geen grote krassen of deukjes in de bezel of kast. Heeft in 12-2017 een service gehad (papieren aanwezig) waarop t/m 12-2018 garantie zit. Glas origineel met Omega logo. Pakkingen zijn vervangen, echter de waterdichtheid heb ik niet getest. Met een vintage horloge raad ik direct contact met water sowieso af. :stuck_out_tongue_winking_eye:
Prijs: 1.750 euro
Overdracht: Ophalen (omgeving Utrecht) of aangetekende verzending.

Stuur me voor vragen gerust een PM. Hieronder de foto’s. Meer of specifieke foto’s op verzoek. Aanklikken voor meer scherpte.

Dank voor het kijken!

14 likes

Excuus: de leeftijd van het horloge is 05-1998, ik was even in de war door de eerdere servicepapieren van 2006. Wijzigen in de openingspost was helaas niet meer mogelijk. :slight_smile:

2 likes

Gereserveerd t/m morgenmiddag! :slight_smile:

2 likes

Verkocht binnen het forum! :slight_smile:
Slotje graag.