VERKOCHT: Orient Triton

Hoi,

Buitenkansje; ik heb beslist mijn Orient Triton (blauw) te verkopen. Reden: ik prefereer toch rechthoekige indices :roll_eyes: en er is een vervanger onderweg.
Voor wie een Orient horloge overweegt: doen! Dit is de superieure versie van de populaire Mako/ray modellen met het binnenwerk en looks van de Orient Saturation Diver.

Meer info;

Merk: Orient
Model: RA-EL0002L00A aka Triton
Afmetingen: 43,5 mm, lug-to-lug 51 mm, breedte lugs 22 mm, dikte 13,6 mm. Draagt iets kleiner dan je zou vermoeden als je de afmetingen bekijkt…
Verdere info: Saffierglas, aluminium bezel insert, goede lume, signed crown, solid endlinks, 40 uur power reserve, power reserve indicator. Voelt zeer solide aan, tophorloge dat kan doorgaan voor een veel duurder model.
Inclusief: volledige verpakking, aankoopbewijs (aangekocht begin dit jaar bij een bekende Nederlandse leverancier), reserve links.
Staat: zeer goed. Geen krassen op het glas. Bezel in zeer goede staat. Geen diepe krassen op de kast, slechts de normale gebruikssporen van te dragen onder lange mouwen. Band: de normale gebruikssporen, geen noemenswaardige diepe krassen.

Prijs: € 300

14 likes

Aandachtsvestiging

2 likes

Ter uwer attentie!

Huplakee!

Verras mij met een goed bod!

Hoor ik daar… € 280? Komaan, da’s een weggever!

Niet allemaal tegelijk a.u.b.!

1 like

Deze knoepert zoekt dringend een nieuw baasje…

1 like

VERKOCHT binnen het forum, veel plezier ermee!

Dit topic is na 365 dagen automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.