VERKOCHT: Oris Aquis Date (staal en rubber)

Wegens aanschaf van mijn nieuwe titanium Aquis mag deze heerlijke duiker weg. heeft ruime tijd dienst gedaan als trotse metgezel op vele van mijn avonturen.

de diameter (van links naar rechts zonder de kroon mee gemeten): 43mm
de leeftijd van het horloge: 31-12-2013, laatste door horlogemaker even nagelopen en alles was nog prima in orde.
aanwezigheid van papieren, doos en eventuele accessoires: compleet met doos en papieren. zoals de titel vd advertentie al zou vermoeden zit er een stalen band en een rubberen band bij.
eventuele verzendkosten of dat het alleen kan
worden afgehaald: af te halen in Noord-Brabant, verzending op eigen kosten en risico.
de conditie van het horloge (krassen, slijtage, werkt het, enz.): Horloge is in gedragen staat. Er zitten op de band kleine krasjes en op de zijkant van de sluiting wat grotere. Dit valt echter niet echt op. de sluiting van de rubberen band heeft ook lichte gebruikerssporen. ik heb hem zelf zelden op rubber gedragen. ook heeft hij kleine krasjes op de lugs van bandenwissel. verder is de kast, bezelinsert en het glas nog erg netjes.
soort uurwerk (automaat, quartz, handopwinder, enz.) plus indien bekend het type (maker + type) Sellita SW-200

Wil jij er net zo cool als moi bijlopen deze zomer met een dikke vette duik klatser? dan weet je me te vinden.

ervaringen met mij als verkoper kun je vinden in het groene gedeelte.

Voor al dit moois zou ik graag 750 euro’s ontvangen. GEEN INRUIL!

XOXO

16 likes

Gereserveerd voor een forum lid die er straks als een eindbaas bij loopt.

5 likes

Ennnn hij is naar een nieuw baasje.

Dit topic is na 365 dagen automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.