Verkocht: Oris Aquis Titanium (hele fulle set) uit 2018

Mijn beater mag weg. Waarom? Omdat ik het flipperen mis en het leuk vind om nieuwe dingen te proberen. De kern van mijn verzameling is in mijn ogen prima zo dus mag de oris weg om te voorzien in flipperdrang.
Hierom is een ruil (met cashup van jouw kant evt.) ook een optie.

Merk: Oris
Type: Aquis Titanium Date 43,5mm
Referentie: 01 733 7730 7153-07 8 24 15PEB
Aankoopdatum: Mei 2018, garantie tot mei 2021

Full set: Horloge, Titanium Band, rubber band met Titanium Clasp, box, omdoos, pasjes, boekjes, aankoopbon ten2two en Tri-Wing schroevendraaier.
(Garantie pasje niet op foto omdat hij in de kluis ligt.)

Staat: de staat van de kast, titanium band en rubber band zijn erg goed, slechts een paar kleine gebruiksspoortjes zichtbaar. zie foto’s.
Kan er met cape cod uitgepoetst worden.

Van de Titanium band is de clasp opnieuw geborsteld in opdracht van de vorige eigenaar.

Prijs: bij verkoop 1200 euro voor de totale set. Ruilwaarde zet ik op 1250 euro. (Aankoopbon via ten2two van alleen het horloge aanwezig van 1250 euro). Daar komt dan nog de rubberen band met vouwsluiting bij. WAT EEN MEGADEAL DUS!!

Dit is exclusief eventuele verzendkosten, waarvan bijbehorende risico’s zijn voor de koper. koper mag dan natuurlijk kiezen voor verzendwijze.
Ophalen kan natuurlijk ook in het mooie Noord-Brabant.

Mijn referenties zijn hier terug te vinden:

Hierbij le foto’s. Wil je er meer dan kan je me altijd een PBtje sturen.

20 likes

Ennnnnn hij is weg. Mooie ruildeal kunnen maken zodat ik weer mag uitzien naar een nieuw horloge :rofl:

3 likes

Dit topic is na 365 dagen automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.