Verkocht: Oris Big Crown ProPilot Big Day Date - Full Set - €800

In augustus 2017 aangekocht via Chrono24 bij bekende en goed aangeschreven verkoper. Horloge is dus minder dan een jaar oud, en nog ruim binnen de 5 jaar garantie.

Het horloge is een enkele dag gedragen met de originele band, er zitten wat miniscule desk dive spoortjes op de band sluiting. Daarna gedragen met STRPS nato’s, op speciale gebogen lugbars zodat de band niet tegen de kast aan loopt. Ik denk gemiddeld zo’n 4 dagen per maand.

Horloge loopt op mijn pols gemiddeld +4 seconden per dag.

Het rijtje

• Merk: Oris
  • Model: Big Crown ProPilot Big Day Date
  • Referentie: 01 752 7698 4164-07 5 22 14FC
  • Mechaniek: Automaat, in-house, Oris 752, basis SW 220-1
  • Diameter: 45mm (valt klein door grote glas)
  • Leeftijd: Minder dan een jaar, aankoop augustus 2017
  • Conditie: Nieuwstaat, de kast heeft een klein krasje van de ene keer dat de band is gewisseld voor de geboden lug bars welke onzichtbaar is als de band erop zit en miniscule desk dive spoortjes op de originele band.
  • Aanwezig: Full set, dus horloge, originele band en STRPS luxe army nato, originele doos en omdoos, brochure / handleiding, originele aankoopbon en ingevulde garantiekaart.
  • Vraagprijs: €850,-
  • Zowel verzenden als ophalen zijn mogelijk, niet bij mij thuis maar op mijn werk. Betaling geschied danwel via een betaal verzoek welke op uw eigen apparaat kan uitgevoerd worden zodat wij beide geen risico lopen, of een cash transactie waarbij ik graag zie dat het geld uit de automaat gehaald word zodat ik zeker weet dat het niet nep is.

Foto’s

Link naar horloge op de Oris website.

8 likes

Weekend :up:

Week :up:

De vraagprijs gaat naar €800

2 likes

Weekend UP!

Week :up:

Prijs naar €750!

Even de laatste verlaging voor nu.

:up:

:top:

Prijs naar €725

2 likes

:top: Oris’en schrijven nogal hard af blijkbaar! :sweat_smile:

Prijs naar €700!

1 like

Verkocht aan een forumlid, OHPF.

Definitief verkocht.

1 like

Dit topic is na 365 dagen automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.