Verkocht: Oris Big Crown X1 Calculator

Te koop/te ruil:

Een Oris Big Crown X1 calculator, een prachtig horloge met een verhaal.

Informatie Oris:

Flying through time
On 14th October 1947, the first manned supersonic flight took place, breaking the sound barrier and entering the history books. The stunning new Oris Big Crown X1 timepiece is a direct homage to this incredible aviation milestone, featuring historically accurate ‘slide rule’ detailing and 3 bar water-resistance as standard.

Helaas draag ik dit horloge nooit, daarom mag deze Oris de box verlaten.

1.het merk + het model: Oris Big Crown X1 calculator
2.de diameter (van links naar rechts zonder de kroon mee gemeten): 46mm
3.de leeftijd van het horloge: Oktober 2014
4.aanwezigheid van papieren, doos en eventuele accessoires: Helemaal compleet (omdoos, doos, boekjes + DVD en garantiekaart).
5.eventuele verzendkosten of dat het alleen kan worden afgehaald: Verzenden/ophalen in overleg.
6.de conditie van het horloge (krassen, slijtage, werkt het, enz.): Horloge is in zeer goede staat. Bezel en glas zijn krasvrij. Op 1 lug zitten wat hele lichte gebruikerssporen (zie foto, in mijn ogen niet storend). Verder nieuwstaat!
7.soort uurwerk (automaat, quartz, handopwinder, enz.) plus indien bekend het type (maker + type): Automaat Oris 675 (ETA 7750)
8.de vraagprijs: 1500,- euro (adviesprijs 3050,- euro), ruilwaarde 1650,- euro. Graag ruilvoorstellen via de PB, geen plakmerken. Volgens mij de goedkoopste tweedehands in Europa.

Eigen foto’s, excuses voor de stofjes en kwaliteit:

4 likes

Verkocht bedankt HF en koper.

Deze topic is nu gesloten. Nieuwe reacties worden niet langer geaccepteerd.