VERKOCHT: Oris ChronOris op staal ! €900 incl boek !

Mijn Oris ChronOris met origineel stalen band die mijn inziens echt wat toegevoegd aan dit horloge, mag toch weer vertrekken. Erg gaaf model en super draagbaar, lekker retro maar toch met de nieuwste technieken en afwerking ! Hier een tijdje terug overgenomen op HF…

Deze moet helaas wijken omdat ik met mezelf afspraken heb gemaakt nu en de Steinhart Pepsi 39mm bleef lonken :see_no_evil:

Nieuw geleverd oktober 2017, geregistreerd bij Oris en dus nog tot oktober 2020 in de garantie.
Full set, met binnen-en buitenbox, alle papieren, stalen band met alle extra schakels! In zeer nette staat alleen de sluiting heeft wel deskdive sporen (deze zijn er natuurlijk makkelijk uit te halen) maar moet wel gezegd worden.

Prijs: €995 (geen inruil bij deze)

Specs.:
Maker: Oris
Reference: 01 733 7737 4053-07 8 19 01
Movement: Oris 733, base SW 200-1
Dial: Black/Grey with orange details
Luminous: Indices and hands Superluminova BG W9
Date: Date display 3 O’clock
Case: Multi-piece stainless steel case with a matt satin-finish. Water resistance to 10 bar/100m
Crown: Screwdown crown at 2 O’clock Bezel crown at 4 O’clock. Oris signed.
Lug: 19mm
Crystal: Sapphire crystal domed on both sides and with anti-reflective coating inside
Strap: Multi-piece stainless steel metal bracelet, folding clasp
Water resistance: 100m
Dimensions: 39mm in diameter, 12mm thick
Power Reserve: ~38 hours

Hier wat foto’s:

Bedankt voor de interesse en voor vragen graag een Pb…

10 likes

Even een upje voor deze Oris !! Niet eens met de prijs dan laat maar weten wat je in gedachten hebt :thinking:

2 likes

Avond upje in de laatste uren van het weekend !! Goed bod zal ik zeker overwegen…

3 likes

OMHOOG ! En prijs omlaag €950 !!!

2 likes

Koningsdag upje en een smerig bod wordt overwogen (mits het realistisch is)…geniet van de dag en pak je voordeel !!

2 likes

Omhoog ! Prijs omlaag €925 ! Misschien inruil mogelijk dus laat maar weten waar je aan zit te denken en misschien komen we eruit. Ben wel kritisch want ziek eigenlijk gewoon cash…

3 likes

Upje en de prijs naar €900 !! Ik doe er een mooi boek bij…

5 likes

Nogmaals een UP !!

Niemand voor deze topper :thinking:

3 likes

Is het de prijs ?? Is het de inruil ?? Laat maar weten !!

1 like

En uiteindelijk verkocht alleen helaas buiten het forum !

Mag dus een slotje op…

4 likes