Verkocht: Oris Modern Classic Regulator 27J 7473

Voorzie dat deze Oris Modern Classic Regulator 27J 7473 toch te weinig om de pols komt. Wordt zelden aangeboden dus voor de liefhebbers een mooie gelegenheid. In prima staat met een prachtige gevarieerde wijzerplaat (zie Macro shot). Wordt geleverd in een nieuwe Oris service box, geen papieren.

Het rijtje:

Merk en Model: Oris Modern Classic Regulator ref. 7473
Leeftijd: Onbekend
Uurwerk: ORIS Calibre 649 27J automatic ETA base 2836-2
Diameter: 36mm zonder kroon
Bandaanzet: 18 mm
Kast: Stainless steel in goede staat. Exhibition caseback.
Band: Oris BOR-band. Maximale pols: een comfortabele 19+
Glas: Saffierglas in uitstekende staat
Wijzerplaat: Prachtige wijzerplaat met o.a guilloche afwerking. Zie de macro opname voor details.
Waterdicht: 30 meter
Leveromvang: Horloge en nieuwe Oris service box.
Staat: Uitstekende staat, lichte gebruikssporen op de sluiting, saffier is zonder krassen, kast is heel goed, evenals de caseback.
Levering:Vanwege de Corona crisis heeft verzenden zeer sterk de voorkeur boven ophalen. Omdat dat mijn voorkeur heeft is volledig verzekerde verzending gratis. Wil je toch per se ophalen dan wordt het een kofferbak verkoop op een hele grote parkeerplaats.

Prijs:Prijzen op C24 en de Baai zijn vanaf €630,- (op leer) en up. Voor deze lijkt me €475,- een eerlijke prijs.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

4 likes