Verkocht Oris SixtyFive Deauville 40mm

Okee, hier ga ik spijt van krijgen…

Te koop:

1. Oris SixtyFive Deauville.
  2. Kast 40mm, dikte 12,5mm, lug tot lug 47,5mm, bandaanzet 20mm.
  3. 04-2016.
  4. Complete set. Doos, boekje, garantiekaart, hangtag, zie foto’s.
  5. In gedragen maar nette staat. Onvermijdelijke haarlijntjes op de glanzende zijkant van de kast en onder de lugs van bandjes wisselen. Ook krasjes op de clasp van de stalen band. De bezel is zwart gecoat en nog helemaal netjes.
  6. Oris 733 automatisch uurwerk. In de basis is dit een Sellita SW200-1 swiss uurwerk.
  7. Levering in overleg.
  8. Vraagprijs €999 (Oris listprijs is €1950)

De Oris komt als complete set met de originele stalen band en de originele rubber tropic band.

Het horloge is voorzien van bol saffier glas. Heel gaaf om te zien. Dit en de prettige maat van 40mm geeft dit echt een vintage vibe met de moderne materialen van nu. Best of both worlds.

Recent voorzien van volledige service onder garantie door Oris. Dit omdat ik niet tevreden was over de kroon en de gangreserve. Nu helemaal tiptop in orde voor vele jaren draagplezier.

25 likes

Up!
Wil je het horloge met alleen de stalen of alleen de Rubber band? Dan kan dat natuurlijk ook :slight_smile:

In geval van ruil heb ik alleen interesse in een SmpC (blauw, 2016 is een pré)
Uiteraard met bijbetaling van mijn kant.

2 likes

Up!
Ivm interesse in een ander horloge wil ik wat budget creëren dmv verkoop van de SixtyFive :slight_smile:

1 like

Up!
€999 prima prijs voor deze full set met stalen band én Oris rubber band :slight_smile:

2 likes

Boterzacht uurwerk, boterg**le indexen :grin:

10 likes

€850 met de Oris rubberband.
€950 met de Oris stalen band.

3 likes

Up!

3 likes

Dit topic is na 365 dagen automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.