Verkocht: Parade van horloges die te groot voor mij zijn (41-43 mm) (4 stuks): Kemmner, Vostok (Europe), komt dat zien!

Goedemiddag deze zaterdagmiddag waarde forumleden,

Met de kwalificatie van de Formule 1 op de achtergrond schrijf ik deze advertentie voor een viertal horloges die ik in mijn bezit heb die simpelweg te groot voor mij zijn. Ik trap er telkens weer in: ik zie een schitterend horloge en let niet op de maat. Nou dan krijg je dus dit. Je draagt ze niet en ze liggen stof te happen in de horlogedoos. Vandaar dat deze stuk voor stuk schitterende horloges naar een nieuw baasje mogen. Voor mijn pols is 38 mm het absolute maximum en daar moet ik me in de toekomst gewoon aan houden. Anders moet ik dit over een paar maanden nog eens dunnetjes over doen. Allen zijn in uitstekende conditie.

Nummer 1 is de Kemmner Araber Schwartz met Sea-Gull TY3600:

Het rijtje:

Het merk + het model: Kemmner Araber Schwartz, saffierglas voor en achter, voor met blauwe AR coating met wat kleine swirls op het glas.
De diameter (van links naar rechts zonder de kroon mee gemeten): 42 mm.
De leeftijd van het horloge: Onbekend.
Aanwezigheid van papieren, doos en eventuele accessoires: Geen doos of papieren. De originele groene nato band wordt meegeleverd als mede een nagenoeg ongedragen blauwlederen Morellato band (te zien op de foto’s).
Eventuele verzendkosten of dat het alleen kan worden afgehaald: Aangetekende verzending van €8,60 of persoonlijke overdracht in overleg.
De conditie van het horloge (krassen, slijtage, werkt het, enz.): Weinig gebruikssporen (een aantal oppervlakkige krasjes), werkt zeer goed. Servicehistorie onbekend, maar houdt de tijd secuur. Gangreserve is uitstekend.
Soort uurwerk (automaat, quartz, handopwinder, enz.) plus indien bekend het - type (maker + type): Sea-Gull TY3600.
De vraagprijs (forumprijs): €150. Inruil is een optie, momenteel heb ik enkel interesse in vintage mechanisch met een grootte <39 mm. Overdracht in persoon is inclusief een bakje verse koffie.

Nummer 2: Vostok Europe GAZ 14 Limousine Blue:

Het rijtje:

Het merk + het model: Vostok Europe GAZ 14 Limousine Blue
De diameter (van links naar rechts zonder de kroon mee gemeten): 43 mm.
Aanwezigheid van papieren, doos en eventuele accessoires: Met doos en papieren. Wordt geleverd met een nagenoeg ongedragen blauwlederen band (te zien op de foto’s) inclusief de originele gesp.
Eventuele verzendkosten of dat het alleen kan worden afgehaald: Aangetekende verzending van €8,60 of persoonlijke overdracht in overleg.
De conditie van het horloge (krassen, slijtage, werkt het, enz.): Weinig gebruikssporen (een aantal oppervlakkige krasjes), werkt zeer goed. Servicehistorie onbekend, maar houdt de tijd secuur. Gangreserve is uitstekend.
Soort uurwerk (automaat, quartz, handopwinder, enz.) plus indien bekend het - type (maker + type): Vostok 2426.
De vraagprijs (forumprijs): €150. Inruil is een optie, momenteel heb ik enkel interesse in vintage mechanisch met een grootte <39 mm. Overdracht in persoon is inclusief een bakje verse koffie.

Nummer 3: Vostok Europe GAZ 14 Limousine Black:

Het rijtje:

Het merk + het model: Vostok Europe GAZ 14 Limousine Black
De diameter (van links naar rechts zonder de kroon mee gemeten): 43 mm.
Aanwezigheid van papieren, doos en eventuele accessoires: Met doos en papieren. Wordt geleverd met de originele zwarte lederen band (te zien op de foto’s) inclusief originele gesp.
Soort uurwerk (automaat, quartz, handopwinder, enz.) plus indien bekend het - type (maker + type): Vostok 2426.

En nummer 4: Vostok Amphibia Automatic:

Het rijtje:

Het merk + het model: Vostok Amphibia Automatic.
De diameter (van links naar rechts zonder de kroon mee gemeten): 41 mm.
Aanwezigheid van papieren, doos en eventuele accessoires: Met doos en papieren. Wordt geleverd met een nagenoeg ongedragen bruinlederen rallyband (te zien op de foto’s).
De conditie van het horloge (krassen, slijtage, werkt het, enz.): Nieuw, werkt zeer goed. Servicehistorie onbekend, maar houdt de tijd secuur. Gangreserve is uitstekend.
Soort uurwerk (automaat, quartz, handopwinder, enz.) plus indien bekend het - type (maker + type): Vostok 2416B meen ik.
De vraagprijs (forumprijs): €100. Inruil is een optie, momenteel heb ik enkel interesse in vintage mechanisch met een grootte <39 mm. Overdracht in persoon is inclusief een bakje verse koffie.

Bedankt voor het kijken! :blush:

8 likes

Verkocht buiten het forum. Graag een slotje @Jurgen.