Verkocht : prachtige Tudor Pelagos LHD

Nog niet zo lang in mijn bezit maar ik heb toch wat anders op het oog .
Prachtige nagenoeg nieuwstaat , geen krasjes of beschadigingen .
Omdat ik allergisch ben voor pushpinkrassen aan de onderkant van de lugs en de eerste eigenaar er een paar had gemaakt het ik die krasjes weggewerkt met scotch brite ( eerst alles netjes afgetaped ).
Daarbij is van een van de gelaserde nummers op de onderkant lugs wat bleker geworden maar het nummer is nog heel goed leesbaar , zie foto’s
Merk Tudor
model Pelagos LHD met manufacture uurwerk MT5612 met 70 uur gangreserve en het loopt prachtig en stabiel 0,5 sec/24 uur voor .
materiaal kast lunette en band titanium , vouwsluiting met zeer fijn verstelsysteem is van RVS .
Inleg lunette keramiek met lichtgevende cijfers
geschroefde kroon en tot 500 meter waterdicht .
De datum schakelt zeer snel elke dag precies om 00.02 en kruipt niet .
Alle even dagen in rood en de oneven dagen in zwart .
Diameter gemeten over de duikring die iets oversteekt is 42mm .
horloge draagt door de gekozen materialen erg prettig en hangt niet aan de band .
Door de snelverstelling van de vouwsluiting is de band gedurende de dag ook goed af te stellen
horloge is nieuw geleverd schaap en citroen op 11-01-2018 .
horloge komt met doos omdoos , rubberen band met duikersverlenging afgepeuterde stickertjes en tagje en boekjes compleet dus !
Prijs voor een snelle deal : €3000,-
Graag face to face ophalen aangezien ik vanwege mijn gezondheid niet kan reizen !

afhankelijk van de lichtval zie je de cijfers wat minder of beter:

![IMG_3895 - kopie|666x500](upload://g7b54SelU3yQBM9J

6 likes

Verkocht !

4 likes

Dit topic is na 365 dagen automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.