Verkocht: Pulsar G10 'Prince Harry' Service Watch, 2002

De kortstondige opvolger van de CWC G10. Deze werd later toch weer vervangen door de CWC omdat de Britse strijdkrachten de kroon te iel en het glas te krasgevoelig ervaarden. Bekend van footage met prince Harry.

Conditie: near mint, kast en glas spotless, alleen het deksel heeft wat draagsporen van een nato.
Papieren etc.: nee
Leeftijd: 2002
Uurwerk: Seiko 7N32 quartz
Kast: sandblasted stainless steel
Glas: gewoon glas, mogelijk Hardlex
Diameter: 36,5 mm (zonder kroontje)
Lug-to-lug: 42 mm
Lug-breedte: 20 mm (vaste pin)
Dikte: slechts 7,7 mm
Waterdicht: ja (maar niet meer dan dat)

Vraagprijs: €150
Kan verzonden worden (k.k.) of afgehaald (regio Flevoland)

Deze krijgt helaas geen draagtijd en er moet ruimte komen in de horloge-doos. Kenmerkend zijn de dunne kast, lange slanke wijzers (secondenwijzer exact op de indices!), redelijk goede lume. Komt met de olijfgroene Timefactors-nato met matchende matte hardware.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan.

5 likes

Upje

Je bent nog op tijd voor Sinterklaas :wink:

1 like

Zwarte vrijdag promotie: dit weekend - €25
Dus €125

Koopje, kijk voor vergelijking eens op Epay…

1 like

:arrow_up:

1 like

Upje.

Doe als Prince Harry (ook de man achter de Invicta-games) en draag deze G10. Het zijn natuurlijk de Invictus-games maar deze pj kon ik niet laten gaan.

Harry_Pulsar

Up.

Doe eens een voorstel. Steun een veteraan.

upje

Woensdagmiddag. Sla je slag.
Doe eens een voorstel…

Toch maar weer eens proberen. Stoere officiele issue field watch.
Doe eens een voorstel!

1 like

:balloon::arrow_up:

(Ze zijn uit productie en worden in deze staat steeds zeldzamer!)

Dit topic is na 365 dagen automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.