Verkocht: RÉVO *prijsverlaging*

Hallo medeforumleden,

Casual vakantiehorloge voor deze zomer aangeboden. Want tja, soms kom je op zolder ergens in een afgedankte verhuisdoos nog eens iets tegen…

Het betreft een stoere en in goede staat verkerende, RÉVO (vooral bekend van zonne- en sportbrillen) die qua design nogal knipoogt naar de Bell & Ross ‘BR’ series: een vierkante, geschroefde kast met daarin een ronde wijzerplaat. Het horloge is ongedragen en heeft getikt tot ik klaar was met de fotootjes, oftewel hij lust een nieuw batterijtje (heb ik reeds in de vraagprijs verwerkt).

Het overzichtelijke rijtje:

merk: RÉVO
model: Square
uurwerk: quartz, Japans
diameter: 43 mm (breedte = hoogte, exclusief kroon)
kast: geheel geborsteld (gesatineerd) RVS, gehard mineraalglas, 100m waterdicht
band: zwart leder (ongedragen) met RVS gespsluiting (met RÉVO gravure), aanzet 26mm
aangeschaft in: 2016
conditie: ongebruikt, ongedragen, ZGAN in de doos
aanwezig: full set wat in dit geval betekent het horloge, de bijbehorende RÉVO jewel box, het (inmiddels verlopen) garantiebewijs en de gebruikershandleiding
levering: f2f omgeving Amsterdam of verzending per PostNL volgens instructie koper
verzendkosten: voor rekening & risico koper

Eigen pics van vandaag:

retailprijs: 140,- euro
vraagprijs hier op HF: 60,- euro (inclusief tientje korting ivm batterijwissel)
svp geen ruilvoorstellen, BVD

Dank voor het bekijken en reacties graag per PB.

Cheers, Otto

2 likes

Up!

1 like

Up!

En prijs naar 50,- euro (excl. evt. verzendkosten).

Up!

En vanwege het mooie weer neem ik genoegen met 40,- euro (excl. evt. verzendkosten).

UP svp!

BVD

:sunglasses:
Otto

Upperdepup!

Gereserveerd voor een forumlid!

…en inmiddels om de pols van de nieuwe eigenaar.

Bedankt voor de etalage!

Otto

1 like

U`re Welcome Sir :wink:

Dit topic is na 365 dagen automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.