Verkocht Rolex 1601 piepan met zwarte doorstop dial

Beste forummers,

Bij deze bied ik mijn Rolex datejust 1601 te koop aan met een zwarte wijzerplaat.

het merk + het model: Rolex 1601
de diameter: 36 mm
de leeftijd van het horloge: Serienummer op de kast is 2.39 mio dus eind jaren 60
aanwezigheid van papieren, doos en eventuele accessoires: Alleen het horloge en een kopie van de recente servicebeurt
eventuele verzendkosten of dat het alleen kan worden afgehaald: Voorkeur voor persoonlijke overdracht
de conditie van het horloge: Het horloge is bijna 50 jaar oud en ik vind de conditie van de kast zeer goed. De band heeft wel wat rek en zie daarvoor de foto
soort uurwerk: Rolex 1570 non-hacking
de vraagprijs: EUR 3.150.

De Rolex verkeert in een goede maar gebruikte staat. Het horloge heeft een diameter van 36mm. Het horloge heeft in de kast een 2,39 miljoen serienummer. De wijzers en wijzerplaat lijken uit een oudere Rolex te komen. De kast is dik en de wijzers en wijzerplaat zien er zeer strak uit. De wijzerplaat betreft een zwarte doorstop dial en dit is een zeldzame wijzerplaat.

In juli 2017 heeft het Rolex 1570 uurwerk een volledige onderhoudsbeurt gehad en een kopie van de factuur wordt bij het horloge verstrekt. Het horloge komt zonder doos en papieren. Enkel een kopie van de factuur van de onderhoudsbeurt wordt verstrekt. Het uurwerk loopt goed en het handmatig opwinden gaat soepel. Het horloge is niet waterdicht.

De jubilee band heeft wat rek maar is nog goed draagbaar. Zie de fotos om een idee te krijgen hoeveel rek erop zit

14 likes

Gereserveerd

En weer beschikbaar

Verkocht. Bedankt Hf