Verkocht: Rolex Datejust 1601

Na mijn recente JLC aanwinst mogen een aantal horloges het huis verlaten. Dit is de tweede die ik te koop zet. Het gaat om een echte klassieker die je minimaal een keer in je bezit moet hebben gehad als horloge liefhebber :). Een Rolex Datejust 1601!

merk + het model: Rolex Datejust 1601 met 10kt witgouden lunette.
diameter: 36mm
leeftijd van het horloge: 1971
aanwezigheid van papieren, doos en eventuele accessoires: Geen papieren/doos, wel een groene Rolex service pouch. Komt op vintage lederen band met aftermarket Rolex sluiting. Tevens een extra sluiting voor een tweede band.
eventuele verzendkosten of dat het alleen kan worden afgehaald: Persoonlijke overdracht, of verzenden op risico en kosten van de koper.
de conditie van het horloge: Horloge was geserviced door de juwelier waar ik het horloge kocht juni 2016. Loopt uitstekend. Kast in goede staat. Klein donker randje op de wijzerplaat bij de 7, die je alleen ziet als je van schuin boven het horloge inkijkt (zie foto 3).
soort uurwerk: Rolex 1570 automatic
vraagprijs: Gezien het bijzonder kleine smetje op de wijzerplaat en ontbreken van papieren zet ik hem scherp in op €2450,-

Foto’s:

37a9689b5e97d172f2269f6c112483c37c001137_1_503x500

12 likes

UP!

Zo kan het er bij jou in de auto ook uitzien :wink:

3 likes

Up, en een prijsverlaging naar €2350,-

Hij ligt al klaar op de bijgeleverde pouch:

9 likes

Gereserveerd voor een forumlid.
OHPF

Sold!

Koper en HF bedankt weer.

Dit topic is na 365 dagen automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.