Verkocht: Rolex Datejust 16234 1990 (roman minute track, zwarte plaat)

Te koop:

Rolex datejust 16234 in hele mooie staat met weinig rek op de band. Clasp nog helemaal krasvrij, daar zit een sticker op. Dit geeft denk ik ook wel aan hoe ik het met horloge ben omgegaan :slight_smile: .

De DJ mag het nest verlaten voor wat anders. Prijs licht onderhandelbaar, doe je een bod, hou het dan wel netjes. Inruil is mij 4,4k geboden, ze verkopen voor ongeveer 5,5k dus het zou mooi zijn als we ergens tussen mijn vraagprijs en de inruilprijs uitkomen.

Het horloge loopt +1 seconde per dag.

Snelle edit: Horloge beschikt al over safier en quickset datum functie. je krijgt er ook een cadeaubon bij van 50 euro van langedyk.

Merk en model: Rolex Datejust 16234
Diameter: 36mm
Leeftijd: 1990
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen: 16-06-2020
Papieren, doos en eventuele accessoires: Watch Only, echtheids certificaat Langedyk vintage watches
Verzendkosten of afgehaald: Afhalen
Conditie (krassen, werking etc): Gebruikt, mooie staat. Haarlijnen maar geen ‘krassen’.
Soort uurwerk en kaliber: 3135
Vraagprijs: 4950

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

Ik zal binnenkort betere foto’s uploaden (moet ik nog maken). Per PB of whatsapp kan ik meteen foto’s aanleveren.

28 likes

OHPF, gereserveerd