VERKOCHT:Rolex Oyster Perpetual 39 - Dark Rhodium - model 114300!

En daar gaan we ! Ook deze gaat toch de verkoop in ondanks dat de IWC als eerste zou gaan maar zoals aangegeven wil ik nu toch echt gaan downgraden en het is uit de hand gelopen de laatste tijd :grimacing:

Dit is de uitvoering met de ‘Rhodium Dial’ wat voor mij persoonlijk de mooiste uitvoering is, blijft persoonlijk natuurlijk. Dit horloge hier een tijdje geleden van een forumlid overgenomen !!

Rolex Oyster Perpetual 114300 ‘Rhodium Dial’
Diameter: 39mm
Aanwezigheid van papieren, doos dus uiteraard complete set (Nederlands geleverd)
Waterproof: 100 mtr.
Leeftijd: Oktober 2015
Conditie: Het horloge is in nette maar gebruikte staat en heeft wat krassen en butsjes op de kast, daarnaast ook wat krasjes op de band en sluiting, gebruikerssporen wat normaal is voor de leeftijd…
Caliber: Rolex 3132
Verzending: liefst persoonlijke overdracht regio Nijmegen of in overleg en anders opsturen (heeft niet mijn voorkeur), risico en kosten koper.

Vraagprijs: € 4300,- (of een heel net bod!)

Gelieve GEEN inruil maar een goedkope duiker wordt overwogen…

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object:

Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

Ps: voor meer foto’s even een pb want krijg ze niet geüpload :grimacing::sweat_smile:

19 likes

Deze ook verkocht en helaas wederom buiten het forum…gemiste kans heren…

2 likes