Verkocht: Rolex Submariner 116613LB in nieuwstaat

Tsja, omdat ik nou eenmaal een onverbeterlijke flipperaar ben mag deze eventueel ook vertrekken.

Merk: Rolex
Type: Submariner 116613LB
Materiaal kast: Oystersteel
Materiaal lunette: 18k geelgoud met ceramische insert
Materiaal band: Staal met 18k massief geelgoud
Materiaal triplock kroon: 18k massief geelgoud
Diameter: 40mm
Caliber: Rolex 3135
Datum: Ja
Waterdicht: Ja, 300m
Glas: saffier
Sluiting: Glidelock systeem
Full set: zeker!
Land van originele levering: België (Tensen, Antwerpen)

Dit horloge is van aug 2018 maar pas sinds enkele weken spaarzaam gedragen (door mij nieuw gekocht) en heeft dus nog tot aug 2023 Rolex-garantie. Hij is werkelijk in nieuwstaat.

Ik ben geïnteresseerd in een ruil, cash up of cash down óf in combinatie met de andere advertentie van mijn nieuwe Omega Seamaster (zie andere advertentie Teruggetrokken: Omega Seamaster blauw zónder golfjes; nieuwstaat).
Qua ruil kan het van alles zijn; mits van Rolex, Omega, IWC, Panerai, Zenith etc en alleen in zeer goede staat en Full sets. Het kan er eentje zijn, of twee of drie en zoals aangegeven eventueel ook in combinatie met mijn andere advertentie. Just try!!

Bijzondere interesse heb ik in een rosegoud/stalen Yachtmaster met chololate dial dus als je die wil ruilen, be my guest (mits van recent jaar).

Wil je ruilen voor een mooie BMW Z3 of Z4 cabrio? Let’s talk… :wink:

Ik heb veel goede referenties hier op dit mooie forum in het “ervaring met verkopers”-deel, Forumlid TheWolf (tu)

Kopen mag natuurlijk ook: € 10.999,-

Afhalen bij mij in Zeeuws Vlaanderen of verzekerd verzenden op kosten van koper.

Hier dan maar wat foto’s!

41 likes

Gereserveerd voor een forumlid!

7 likes

Dit topic is na 365 dagen automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.