Verkocht: Rolex Submariner 116613LN

Te koop: 116613LN
Geprobeerd maar ik vind staal gewoon mooier dan two tone. Hij komt oorspronkelijk uit Italie en is daarna door subgmt verkocht aan de vorige eigenaar. Hij is toen voor de verkoop gepolijst. Goud krast als een malle dus die krasjes zitten er inmiddels weer op. Zie foto van de sluiting. Allemaal prima op te poetsen maar die keus laat ik aan de volgende eigenaar over. Ik vond het wel ontspannen dat ik zelf niet de eerste krassen hoef te maken. Ik heb de sluiting in confronterend licht genomen, dan kan het in het echt alleen maar meevallen. Kast en band hebben ook de gebruikelijke draagspoortjes maar geen deuken of diepe krassen. Gewoon in goede gebruikte staat dus.

Model: Rolex Submariner 116613LN
Jaar: 2010
Staat: zie omschrijving en foto’s
Set: full set. Doos, omdozen, papieren, boekje, tag, prijskaartje (yeah!)
Prijs: € 9.999,99
Nieuw kost deze €13.400 dus dat lijkt mij een meer dan uitstekende prijs! Dan hou je meer dan genoeg over voor een toekomstige servicebeurt.
Liever geen inruil. Tenzij het een stalen GMT, Sub of Sea-Dweller is.
Al het andere mag wel, maar alleen als het heel courant is en alleen met een concreet voorstel.

Ophalen kan. Wel coronaproof. Ik heb de komende tijd weinig te doen dus ik wil hem ook komen brengen. Zo ben ik. Verzekerd verzenden mag ook.

Foto’s!

Sfeerplaatje met een niet schoongemaakte bezel:

Nog een zomers sfeerplaatje (fles is inmiddels leeg dus die krijg je er niet bij)

48 likes