Verkocht: Rolex Submariner 16610 incl Doos + Papieren €7350 (X-Serial, '94)

Te koop: mijn zeer complete Rolex Submariner met referentienummer 16610 inclusief doos en papieren. Door mij aangeschaft bij Metropolis Collection (factuur aanwezig). Met pijn in mijn hart mag deze de collectie verlaten, het is tijd om een 16610LV (Kermit) te kopen!

Conditie van het horloge is zeer goed, de kast is messcherp en heeft prachtige facetten. Geen krassen of gebruikerssporen. De wijzerplaat en wijzers zijn origineel tritium, in perfecte staat. De Oysterband is voor zijn leeftijd nog mooi strak. De clasp heeft code S en is dus origineel. De endlinks sluiten perfect aan op de kast. Als kers op de taart heeft het horloge de originele ‘punched’ Rolex papieren uit Duitsland (LC100) erbij. Daarnaast ook doos, omdoos, de volle band inclusief divers extension en rode hang tag aanwezig.

Het uurwerk, Rolex Caliber 3135, loopt super. Toont een goede gangreserve en loopt met een afwijking van ongeveer 1 á 2 seconde per 24 uur. Opwinden gaat boterzacht en de kroon laat zich perfect bedienen.

De specs:
Merk/Model: Rolex Submariner
Refentie: 16610
Materiaal: Staal
Diameter: 40MM
Leeftijd: 1994 (X-Serial)
Doos/papieren: Met originele doos, omdoos, punched papers LC100, alle schakels aan de Oysterband, rode hangtag
Uurwerk: Rolex cal. 3135, automaat

Prijs: €7350,-

Ik heb geen interesse in inruil, ik wil een 16610LV!

Het horloge kan opgehaald worden in zuid Limburg (omgeving Maastricht/Sittard) of verzonden worden op kosten en risico van de koper.

Meer info? Stuur gerust een PB!

57 likes

:point_up_2::point_up_2::point_up_2: (klik voor betere kwaliteit)

14 likes

13 likes

Aanvulling:

• Afgelopen dagen de afwijking op de pols gemeten, resultaat is minder dan 1 sec afwijking per 24 uur! Het uurwerk is in perfecte conditie. Ik ben niet helderziend, maar ik voorzie geen service de komende jaren.
  • Corona is op zijn retour, maar bij persoonlijk overdracht houden we voldoende afstand, volgen we alle RIVM richtlijnen en bespreken we samen hoe we dit het beste kunnen aanpakken.

Genoeg aanvragen de afgelopen dagen, wie haalt als eerste de trekker over? Ik ben klaar om de deal te sluiten!

Meer info en foto’s altijd per PM beschikbaar, stuur me maar een bericht!

4 likes

Verkocht!